Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kruidvat uitgeverij

Hoi, Pasgeleden heb ik hier iets gelezen over de kruidvat uitgeverij. Nu ben ik laats bij kruidvat geweest en daar hebben ze ook die boek/tijdschriften liggen daar voor een paar euro. Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie weet welke uitgever het is? Op internet heb ik gevonden dat kruidvat zelf een uitgeverij wil beginnen is daar al iets van bekend? Ja ik snap zelf niet zo goed wat ik nu eigenlijk vragen wil het is een beetje vreemd geformuleerd. K hoop dat jullie er iets van snappen dankjewel groetjes Niki

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op internet heb ik gevonden dat kruidvat zelf een uitgeverij wil beginnen is daar al iets van bekend? Ja ik snap zelf niet zo goed wat ik nu eigenlijk vragen wil het is een beetje vreemd geformuleerd. K hoop dat jullie er iets van snappen dankjewel groetjes Niki
Ik werk bij het Kruidvat en zal eens kijken of ik intern daar nog wat over te weten kan komen. Maar dat kan even duren, ben nu een weekje vrij... :)

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij worden er bij die uitgever alleen reeds gepubliceerde boeken uitgegeven, maar dan goedkoper. Dit uiteraard in overleg met de uitgeverij waar de boeken eerder verschenen zijn.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb gekeken bij de kruidvat op de boeken maar de naam die ik dacht dat het was, ben ik niet veel wijzer van geworden.. @ jetje veer Als je dat zou willen doen heel fijn.. Het schijnt nm. dat ze zelf een uitgeverij starten en ik heb daar over het forum ook iets over gelezen maar weet niet meer waar...Maar ben dus blij als je dat zou wllen doen.... dankjewel

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij worden er bij die uitgever alleen reeds gepubliceerde boeken uitgegeven, maar dan goedkoper. Dit uiteraard in overleg met de uitgeverij waar de boeken eerder verschenen zijn.
Ik dacht ook dat dit zo het geval was ja.