Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

grootste boekenbeurs in Frankfurt

Hallo, allemaal. Vanaf gisteren is de grootste boekenbeurs ter wereld in Frankfurt weer van start gegaan. Tot en met zondag komt de halve uitgeef wereld daar bij elkaar om te kopen en te verkopen. Is iemand hier (of bij de kinderboekenbeurs in Bologna) wel eens geweest. Ben erg nieuwsgierig naar ervaringen en/of verhalen. Het schijnt een grote opsteker voor je toekomst als schrijver te kunnen zijn. Groetjes, http://www.buchmesse.de/en/ p.s. Dries, ik weet niet of ik hem in het juiste topic gezet heb. Als blijkt van niet, dan weet je vast waar hij wel thuis hoort.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben afgelopen oktober ook een dagje op de Buchmesse geweest, de donderdag, voor mijn studie. Behalve de laatste twee dagen (het weekend) is het inderdaad alleen voor uitgevers en professionals, de laatste twee dagen heeft het publiek ook toegang. Ik vond het vooral leuk om even een kijkje achter de schermen van de boekenindustrie te krijgen, en ook wel leuk was het feit dat er allerlei dingen als e-readers, pod-machines en boekscanmachines te zien waren. Verder een promopraatje van Google books, een presentatie over POD van WWAOW en een verhaal van Amazon, ook over POD aangehoord. Overigens is het wel overweldigend druk en groot.