Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht

Dag allen. Laat ik mijzelf eerst even voorstellen, dat is immers wel zo netjes. Ik ben, zoals mijn nickname al doet vermoeden, Mick. Drieëntwintig jaren jong en tekstschrijver van beroep (met name SEO-teksten). Sinds kinds af aan wil ik een boek schrijven en na veel falen en opgeven, heb ik nu de draad weer opgepakt. Omdat ik nog vrij onzeker ben over mijn kunsten als boekenschrijver zoek ik een aantal ervaren proeflezers die een stuk van circa 5000 woorden willen lezen en beoordelen. Ik ben kortom op zoek naar gedegen én ongenuanceerde kritiek. Van kritiek kan je alleen maar leren en beter worden! Het betreft hier een (literaire) roman waar de hoofdpersonage op zoek gaat naar liefde en hoop zonder dat het verzandt in een doktersromannetje (hoop ik).

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mick, ik kan het niet laten omdat je zegt dat je tekstschrijver bent :p "Het betreft hier een (literairE) roman waarIN de (de mag, maar het is mooier) hoofdpersonage op zoek gaat naar liefde en hoop zonder dat het verzandT in een doktersromannetje (hoop ik)." *nou dat is ook niet vriendelijk als iemand zijn eerste post plaatst* Ik hoop dat je snel proeflezers vindt! Vast wel.

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mick, ik kan het niet laten omdat je zegt dat je tekstschrijver bent :p "Het betreft hier een (literairE) roman waarIN de (de mag, maar het is mooier) hoofdpersonage op zoek gaat naar liefde en hoop zonder dat het verzandT in een doktersromannetje (hoop ik)." *nou dat is ook niet vriendelijk als iemand zijn eerste post plaatst* Ik hoop dat je snel proeflezers vindt! Vast wel.
Ondanks dat kan iemand nog wel 's werelds beste SEO-tekstschrijver zijn, hoor.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mick, ik kan het niet laten omdat je zegt dat je tekstschrijver bent :p "Het betreft hier een (literairE) roman waarIN de (de mag, maar het is mooier) hoofdpersonage op zoek gaat naar liefde en hoop zonder dat het verzandT in een doktersromannetje (hoop ik)." *nou dat is ook niet vriendelijk als iemand zijn eerste post plaatst* Ik hoop dat je snel proeflezers vindt! Vast wel.
Ondanks dat kan iemand nog wel 's werelds beste SEO-tekstschrijver zijn, hoor.
Dan stelt de term tekstschrijver hier niets voor, Castor. Inherent aan het schrijven van teksten is namelijk dat het foutloos is geschreven.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn teksten zijn normaliter ook foutloos, L'Chaim. Dat is ook de reden dat ik een aantal trouwe schare klanten heb in de vorm van internetbureaus. Bij een forumpost kijk ik mijn tekst echter niet na ;-) Zou het nu weer ontopic kunnen? Ik zoek immers dolgraag een aantal proeflezers die hun ongezouten kritiek kunnen spuien, zoals Zjors heeft gedaan op mijn forumpost.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inherent aan het schrijven van teksten is namelijk dat het foutloos is geschreven.
Dus... as ik jouw op 1 vout betrap, trap ik je alz pseudo-schrijver onder de grazmat? Dat vind jij dus de norm? lechaim, op het goede leven ofzoiets.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Mick, ben je nog op zoek? Ik heb wel interesse om je stuk te lezen namelijk. Dan heb ik daarbij meteen de vraag of jij ook mijn proeflezer wil zijn :).

Lid sinds

5 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Reactie weer verwijderd. Zag te laat dat het hier al een oud bericht betreft en mijn reactie waarschijnlijk niet meer relevant is.