Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer(s) gezocht

Hallo mensen, Zoals elders te lezen op het forum ben ik voor het eerst begonnen aan het schrijven van een boek. Inmiddels heb ik 45 pagina's in mijn Word geklopt. Echter twijfel ik of ik hiermee verder moet gaan, is het goed genoeg, vinden mensen dit leuk? Of is het iets wat ik beter voor mijzelf kan houden en er niet teveel van moet voorstellen? Zijn er misschien mensen die mijn stukje willen proeflezen. Het is nog concept en ik weet dat er her en der geschaafd moet worden aan zins opbouw, woorden en uitdrukkingen etc. Maar ik ben vooral benieuwd of het nut heeft hiermee verder te gaan en zou dus graag de mening van mensen horen die er verstand van hebben. Dus ik ben op dit moment niet op zoek naar een wandelend woordenboek, neerlandicus met talenknobbel, mocht het wat zijn krijgt die zijn kans in de toekomst wel :) Het is een fantasie verhaal, mochten er mensen zijn die hier wat tijd aan willen besteden hoor ik het graag.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Sorry, Krabbel. Ik proeflees me al wezenloos. Er zijn vast wel mensen die het willen doen.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil je verhaal wel lezen, al heb ik minder ervaring met fantasy genre. Dus als je durft.... :nod:
Het lijkt mij niet nuttig je aan te melden als proeflezer in een genre waar je geen kaas van hebt gegeten.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil je verhaal wel lezen, al heb ik minder ervaring met fantasy genre. Dus als je durft.... :nod:
Het lijkt mij niet nuttig je aan te melden als proeflezer in een genre waar je geen kaas van hebt gegeten.
Waarom niet? Je kunt toch gewoon beoordelen op stijl, personages, spanningsboog enz. ongeacht het genre? Doe ik zo vaak.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan zelfs heel verfrissend werken. Ik kan echter wel aanraden om minstens één "Die Hard Fantasy-lezer" in te schakelen.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan zelfs heel verfrissend werken. Ik kan echter wel aanraden om minstens één "Die Hard Fantasy-lezer" in te schakelen.
Dus voordat ik iedereen mijn eerste deel ga sturen, zijn er ook ervaren mensen en fantasy die hards aanwezig?