Start » Forum » Proeflezer(s) gezocht

Proeflezer(s) gezocht

9 reacties [Laatste bericht]
krabbel
Laatst aanwezig: 3 jaren 32 weken geleden
Sinds: 18 Jul 2012

Proeflezer(s) gezocht

Hallo mensen,

Zoals elders te lezen op het forum ben ik voor het eerst begonnen aan het schrijven van een boek.
Inmiddels heb ik 45 pagina's in mijn Word geklopt.
Echter twijfel ik of ik hiermee verder moet gaan, is het goed genoeg, vinden mensen dit leuk?
Of is het iets wat ik beter voor mijzelf kan houden en er niet teveel van moet voorstellen?

Zijn er misschien mensen die mijn stukje willen proeflezen.
Het is nog concept en ik weet dat er her en der geschaafd moet worden aan zins opbouw, woorden en uitdrukkingen etc.
Maar ik ben vooral benieuwd of het nut heeft hiermee verder te gaan en zou dus graag de mening van mensen horen die er verstand van hebben.
Dus ik ben op dit moment niet op zoek naar een wandelend woordenboek, neerlandicus met talenknobbel, mocht het wat zijn krijgt die zijn kans in de toekomst wel smile

Het is een fantasie verhaal, mochten er mensen zijn die hier wat tijd aan willen besteden hoor ik het graag.

Reacties

Aliccia
Laatst aanwezig: 3 jaren 39 weken geleden
Sinds: 24 Jul 2012

Ik wil je verhaal wel lezen, al heb ik minder ervaring met fantasy genre. Dus als je durft.... nod

Tja
Laatst aanwezig: 5 dagen 1 uur geleden
Sinds: 4 Mei 2009

Sorry, Krabbel. Ik proeflees me al wezenloos. Er zijn vast wel mensen die het willen doen.

Waar je ook bent, 'Ik zal je vinden'.

Juliette
Laatst aanwezig: 2 jaren 16 weken geleden
Sinds: 4 Jul 2012

Hoi,

stuur maar door, ik wil het wel graag lezen!

R-ootje
Laatst aanwezig: 3 jaren 33 weken geleden
Sinds: 13 Jul 2012

Hoi Krabbel,

Ik kan me je vraag prima voorstellen! Stuur maar door als je wilt, ik lees het graag.

Déesse-en-France
Laatst aanwezig: 4 weken 2 dagen geleden
Sinds: 25 Nov 2011
Aliccia schreef:

Ik wil je verhaal wel lezen, al heb ik minder ervaring met fantasy genre. Dus als je durft.... nod

Het lijkt mij niet nuttig je aan te melden als proeflezer in een genre waar je geen kaas van hebt gegeten.

"Hoe groot je talent ook is, schrijven kan niet in één keer worden geleerd." (Rousseau)

Déesse-en-France
Laatst aanwezig: 4 weken 2 dagen geleden
Sinds: 25 Nov 2011
Tja schreef:

Sorry, Krabbel. Ik proeflees me al wezenloos. Er zijn vast wel mensen die het willen doen.

Toch nog wel tijd om een beetje te zonnen, Tja? wink

"Hoe groot je talent ook is, schrijven kan niet in één keer worden geleerd." (Rousseau)

Xuchiejlala
Laatst aanwezig: 3 jaren 1 week geleden
Sinds: 20 Jul 2010
Déesse-en-France schreef:
Aliccia schreef:

Het lijkt mij niet nuttig je aan te melden als proeflezer in een genre waar je geen kaas van hebt gegeten.

Waarom niet? Je kunt toch gewoon beoordelen op stijl, personages, spanningsboog enz. ongeacht het genre? Doe ik zo vaak.

Ginny
Laatst aanwezig: 1 dag 13 uren geleden
Sinds: 22 Jun 2012

Kan zelfs heel verfrissend werken. Ik kan echter wel aanraden om minstens één "Die Hard Fantasy-lezer" in te schakelen.

krabbel
Laatst aanwezig: 3 jaren 32 weken geleden
Sinds: 18 Jul 2012
Ginny schreef:

Kan zelfs heel verfrissend werken. Ik kan echter wel aanraden om minstens één "Die Hard Fantasy-lezer" in te schakelen.

Dus voordat ik iedereen mijn eerste deel ga sturen, zijn er ook ervaren mensen en fantasy die hards aanwezig?

Lees Schrijven Magazine
  • Leer schrijven als Stephen King
  • Alles wat een schrijver moet weten over uitgeverijen
  • Schrijftips van Sander Kollaard (Stadium IV)
  • Wat verdien je aan een boek?
  • Crashcourse publiciteit & promotie
  • De schrijfdip en wat je ertegen kunt doen

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór 23 september 16:00 u. een abonnement!

MELD JE AAN
Lees Schrijven Magazine

Lees het komende nummer van Schrijven Magazine. Meld je aan vóór 23 september!

Word abonnee!