Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn Manuscript

Hallo Ik vind schrijven heel leuk

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi summeea. Hartstikke goed idee, doen! Off-topic: let bij het schrijven goed op je taalgebruik, je maakt hier een paar rare fouten (is positief bedoeld).

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Summeea. Klinkt heel spannend, met veel vragen die de lezer telkens opgelost wil zien (wat is het ongeluk, waarom doet Meester Paul zo vreemd, wat gebeurt er in Spanje?). En wat goed dat je vooraf al het plot in je hoofd hebt, dat is veel makkelijker dan wanneer je dat tijdens het schrijven nog moet uitvinden. Ik vind het een leuk idee: ga er lekker mee door!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi, Summeea, een heerlijk spannend verhaal! Aarzel niet, schrijf lekker door :) (maar let wel op je spelling, zoals Déese al schreef) Succes, Wirrewapper

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het erg spannend, en een onderwerp wat volgens mij de doelgroep waarvoor jij schrijft wel leuk vind. Veel suc6 ermee, en schrijf vooral door. :thumbsup: PS: Ik weet niet 100% zeker of je in de juiste rubriek zit, kijk er even naar!

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel erg bedankt. Van jullie reacties. Ik maak wel taalfouten, maar als ik mijn manuscript totaal heb geschreven ga ik een schrijfcoach zoeken. Liefs Summeea