Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

een verhaal schrijvend

hoi! ik heb enkele vragen; ik schrijf namelijk graag verhalen maar ik maak ze nooit af of ik weet nooit een vervolg waardoor het natuurlijk nooit kan gepubliceert worden, zouden jullie enkele tips hebben voor mij, hoe je een verhaal echt afmaakt, hoe je aan inspiratie komt enz. alvast bedankt!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste tip: lees veel op dit forum dan kom je vast topics tegen over precies dezelfde problemen waar jij tegenaan loopt. Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken.

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De beste tip die ik je kan geven uit mijn eigen ervaring: Begin pas het raamwerk verder in te vullen ALS JE DE HELE VERHALENLIJN HEBT. Dus van het begin tot het eind. Sukses! Henk

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Precies, wat Henk zegt zou voor jou waarschijnlijk goed werken. Bedenk eerst kort wat er gaat gebeuren. Probeer dat dan uit te werken tot een langere samenvatting (1 pagina) en uiteindelijk tot een heel verhaal.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En verder is het een kwestie van heel hard doorzetten. Het schrijven van een boek is behalve leuk en spannend ook gewoon een kwestie van oefenen oefenen oefenen en hard doorbijten.