Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

pfpfpfpfpf bijna

Hallo allemaal, Het gaat er dan eindelijk een beetje op lijken. Wat kan er allemaal mis gaan bij het uitgeven van een boek.....VEEL!!! Corrector zegt...'t is goed...uitgever wordt misselijk van de fouten...en dan zit de schrijver er tussen heerlijk gevoel. Cover foto.....net te weinig KB'tjes, kan dus niet gebruikt worden....daar heeft nooit iemand iets overgezeg...jammer want ik had maar 2 dagen om de copyrights voor een nieuwe foto te organiseren...wel gelukt trouwens en wat denk je ...vin um nog mooier ook! Stukje in de krant eindigen ze mijn www'tje met NL...maar het moest .COM zijn. Ook dat wordt gerectificeert...haha ...dus 2 voor de prijs van 1...mooi maar vervelend. MAAAAAAR al met al....over drie/vier weken is het dan eindelijk zover en hoop ik mijn eerste schrijfsel in handen te hebben. www.ooneeookee.blogspot.com

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi os, Kan je wat meer vertellen over de inhoud van je boek? Via je blog kom ik daar ook niet echt achter.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
oeps, sorry klik aan de rechterkant even op de link naar www.hpgwf.nl daar staat weer een linkje naar het artikel in de krant. ik heb nu niet zoveel tijd vandaar deze verwijzing...moet solliciteren om half 1 zie je later vandaag of morgen even op de site van schrijvers... doei

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo allemaal, Het gaat er dan eindelijk een beetje op lijken. Wat kan er allemaal mis gaan bij het uitgeven van een boek.....VEEL!!! Corrector zegt...'t is goed...uitgever wordt misselijk van de fouten...en dan zit de schrijver er tussen heerlijk gevoel. Cover foto.....net te weinig KB'tjes, kan dus niet gebruikt worden....daar heeft nooit iemand iets overgezeg...jammer want ik had maar 2 dagen om de copyrights voor een nieuwe foto te organiseren...wel gelukt trouwens en wat denk je ...vin um nog mooier ook! Stukje in de krant eindigen ze mijn www'tje met NL...maar het moest .COM zijn. Ook dat wordt gerectificeert...haha ...dus 2 voor de prijs van 1...mooi maar vervelend. MAAAAAAR al met al....over drie/vier weken is het dan eindelijk zover en hoop ik mijn eerste schrijfsel in handen te hebben. www.ooneeookee.blogspot.com
Daar weet ik alles van Os. Op omslag ISBN verkeerd, naam foutief op een reclamesite, dus ben je niet de enigste. Verder succes hoor

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
het is gelukt!! 1 gistermiddag kwam de drukproef binnen.......emotioneel momentje 2 vandaag drukproef nagekeken en teruggestuurd. 3 EN NU MAAR WACHTEN op het eerste exemplaar 4 rare dag ben ook nog aangenomen!!!!!!!!!!!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Roos, Heb even bij je gekeken en zie dat je ook uit het mooie noord-holland komt ik ook. Vandaag de drukproef teruggestuurd en nu maar wachten op het eerste exemplaar. groetjes os

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Pluisebol, Ja dat kun je wel zeggen, het is net of een kip een struisvogel ei heeft gelegd, een hele opluchting hahahahahahahahaha. Eindelijk even niet meer denken, is alles goed , nu is het gewoon niet meer terug te draaien en genieten!!

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt humor. Taalverkreukelaar vind ik zo'n leuke term!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mandela, ik doe mijn best om de nederlandse taal af en toe een beetje een deuk te laten oplopen.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O ja Mandela, In mijn boek oonee ookee is het allemaal keurig hoor maar het boek waar ik nu mee bezig ben wordt dat wel anders hahahaha

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En die titel 'oonee ookee' vind ik ook geweldig leuk. Kort en krachtig maar toch veelzeggend. Succes met je huidige manuscript!