Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Laag Voorschot !

Hey, Met wat voor voorschot zou je als schrijver vandaag de dag blij mogen zijn ? Mijn uitgever wil het voorschot niet in één keer uitbetalen, maar in drie stappen. Vind ik raar klinken..en hij geeft niet meer dan 9 duizend. Redelijk voor een debuut of laag? 1e Oplage 6.000.. Daarnaast een hoop gezeur natuurlijk om het naar zijn wens aan te passen. Is dat normaal in Uitgevers land en Schrijvers kringen ? Vriendelijke groeten Litteken-gezicht

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Over moslimextremisten beginnen, lijkt mij wel dat hij daar wat aan kan doen.
Ik begrijp dat het boek daarover gaat...

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik vind het helemaal on topic. We hebben het over een voorschot van 9000 euro terwijl er alleen nog alleen maar een ms is waaraan gewerkt moet worden. Dat amper iemand dit kan geloven is toch een normale reactie? Dat er geen uitgever en titel wordt vermeld vind ik ook heel merkwaardig.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga hier geen discussie aan. Ben je het er niet mee eens, dan mag je me een PB sturen. Hier wil ik enkel nog reacties zien die :ontopic: zijn.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Over moslimextremisten beginnen, lijkt mij wel dat hij daar wat aan kan doen.
Ik begrijp dat het boek daarover gaat...
Heb je goed begrepen....Maar dat daargelaten, Maar dit is werkelijk zo'n ongeloofwaardig verhaal. Het onderwerp was relevant geweest om te bespreken als het boek daad werkelijk was uitgegeven. Maar nu zie ik het meer als een soort provocatie. Van zet even dit onderwerp maar neer. Daar wil ik eigenlijk deze site tegen behoeden. Misschien zie ik het anders,maar ik weet een beetje hoe alles in elkaar steekt. Ik ben zelf half Iraans.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik hou niet van pb'en. Dat doe ik alleen maar als het me noodzakelijk lijkt en dat is hier niet het geval. Het is zoiets als achter de schermen werken. Dit is toch een openbare site waar mensen hun mening mogen geven?

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je niet wilt PBen, dan doe je het niet. Maar hier wil ik geen offtopic gedrag meer zien. Heb je daar moeite mee, dan dien je toch over je PB-fobie te stappen. Dit is een openbare schrijverssite waar we offtopic gedrag liever niet zien. Een mening die niets met de vraag van de topicstarter van doen heeft, is offtopic en dus ongewenst. Bij dezen voor de laatste keer: :ontopic:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als het boek in de winkels ligt, moet Scarface nog maar eens een uitgebreide boekpresentatie schrijven, zodat voor iedereen duidelijk is dat het geen grootspraak is/was.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeff, van Tja begrijp ik het wel dat ze me soms op de huid zit, omdat we een conflictje hadden in oudere posts. Met alle begrip voor je vragen, maar ik snap het niet helemaal, wil je zo graag dat ik de titel van het boek ga vrijgeven en daarmee de naam van de uitgever ? Nee dat doe ik niet, journalisten zullen na verschijning van het boek ook even een kijk nemen op het internet en dan mogelijk in interviews de hoogte van het voorschot en de percentages en oplage noemen in weet ik veel wat voor soort vragen, en dat lijkt mij zelf niet echt prettig toch, het hele land dat even meegeniet van inhoudelijke afspraken met de uitgever. Niet prettig voor mij, niet pretitg voor de uitgever. Geloof me dat ik niet lieg oke? De iranees onder ons, het mede forumlid, daar heb ik ook nog een stuk voor, luister goed. Ik begrijp je frustraties en er wordt vandaag de dag inderdaad heel wat afgezeken over de islam en terrorisme. Wat ik juist niet wilde met mijn boek is een zoveelste herhaling van het gezeik. Ik heb het verhaal op een denk ik mooie manier gebracht. Jammer dat je zo vijandig staat tegen al die dingen die je zo net benoemde.. Moet ik zwijgen, gaan we nu alle boeken van de Vliegeraar van Khalid Hosseini tot de boeken van jouw mede Iranees Kader Abdolah tot slecht kwalificeren omdat ze vaak de leed met zich meedragen van een lange geschiedenis, waar inderdaad veel aandacht voor is.? Mijn boek is trouwens geen saaie herkauwing van dat soort mooie boeken, ik heb een heel ander verhaal neergezet, als ik mijn advocaat en uitgever moet geloven wel een wereldverhaal. Maar ik heb mijn best gedaan en toch vreesde ik al vanaf het begin dat het af was voor reacties als de jouwe, zoals jij nu al over mij valt, zullen nog heel wat PVV'ers en rechtse niet-intellectuelen over mij heen vallen, ik zal helaas niet altijd de meeste fijne aandacht krijgen, en niet iedereen zal blij zijn met mijn verhaal. Hoe mooi het eigenlijk ook is vind ik zelf. Maar ik heb er voor gekozen om dat voor lief te nemen, en ik zal niet weglopen voor mijn woorden. Het zijn mijn woorden en daar heb ik recht op, ik schrijf wat ik wil, dus ook mijn verhaal mocht geschreven worden. Ik was trouwens de eerst veroordeelde moslimterrorist in Nederland, logisch denk ik dan dat dat onderwerp ook onderdeel is van het boek? Groet..

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@pixelsenletters: vanuit jouw achtergrond begrijp ik je reactie, maar deze jongen heeft echt een boek geschreven. Met de info die hij hier geeft is het niet moeilijk te vinden. @ scarface: In het eggie ben je leuker dan op deze foto ;) Gefeliciteerd met je boek.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Even ter aanvulling: zodra een boek aanstaande is, kan de uitgeverij gaan aanbieden. Voorbestellingen en zo. Op basis van de belofte van het boek en de goede naam van de uitgever, die garant staat voor de kwaliteit.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Tuurlijk Pasen en Pinksteren vallen zomaar op 1 dag :rolleyes:
Je kunt ongelovig blijven reageren, maar ik heb het verhaal over zijn verleden gecheckt. Ik weet wie Scarface is en dat verhaal klopt gewoon. Wat betreft het boek weet niemand dat hier, maar dat zal toch vanzelf blijken bij de publicatie van het boek lijkt me. Hier een hele discussie over moslim-terrorisme voeren (of dat juist fel proberen weg te houden) gaat blijkbaar niet goed. Volgens mij is de vraag van Scarface in ieder geval beantwoord.