Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Oude tekst

Geen geliefde of een vriend Hoofdstuk: Sammy's gedachten Sommige tijden droomde ik van het nooit meer alleen zijn. Het is moeilijk om te stoppen met een relatie na een jaar. Je denkt misschien dat is niet zo lang, maar voor mij was hij de hele wereld. Het is nu 8 maanden geleden dat mijn liefdesverhaal eindigt. Nu ik geloof dat; iedereen is gelukkig en totaal in liefde. Sommige zijn verdwenen kopen een plek om te wonen samen met hun partner. Maar voor mij is er niemand om te delen mijn goede of slechte tijden. Geen minnaar of een vriend. Dat doet mij veel pijn. Ik ben jaloers op ze. Je kunt gaan met je vrienden of je geliefde. Maar er is niemand voor mij om uit te gaan om nieuwe mensen ontmoeten. Ik schreeuw het uit, het hardop schreeuwen! Hoe zal dit verhaal eindigen??? Hoofdstuk: Een nieuw begin Dacht ik dat er geen liefde was in mijn leven. Ik heb niet dat gevoel in een lange tijd gehad. Hopelijk is zal het een sterk verhaal dat niet zal in tranen eindigen. April 2006 was het begin van eenzaamheid. Ik heb dat gevoel, voor meer dan een jaar! Maar nu ik denk dat het een nieuw begin is! Sinds een paar dagen dacht ik dat het beter zou worden. Vergeleken met een week geleden. Ik ben niet een B. type. Begrijpt je dat? Ik ben blij en ik kan niet eten zo veel. Je kunt denken wat er gaande is! Maar ik zou graag langzamer en gemakkelijker worden op dit gebied. Omdat, als ik te snel ben en is het misschien een teken dat er niets meer te redden valt. Dan kan het erger worden voor beide. Dus nu weet je dat Sammy van mening is en dat ze opnieuw verliefd is. Hopelijk voelt hij hetzelfde voor haar! Ik zat te denken over wat ik dacht de laatste dagen. De liefde die ik dacht te voelen, was niet echt! Ik kan vorig jaar niet vergeten. Ik zou mij niet laten gaan. Dat voelt voor mij dat ik ontrouw ben in mijn ogen, als ik een nieuwe relatie met iemand zou beginnen. De enige mensen in mijn leven voor dit moment zijn mijn nieuwe vrienden. Laatste dag zei de heer B. dat ik leek op Angelina Jolie. Hij zei dat wij beide grote lippen hebben, lang, sexy donkere haren. Wanneer ze leger kleren draagt zou je een duplicaat zijn van haar. Ik dacht; “Hoe verkeerd kan hij worden. Angelina heeft veel geld en ik niet. Angelina heeft veel van acteren kwalificaties en ik niet. Maar ik heb drie dierbare vrienden! Ik denk dat ze dat niet zeggen. Kun je zeggen dat je drie echte vrienden hebt? Ik geloof het niet. Ik ben gevleid met dank aan de heer B. Maar ik smelt niet voor de heer B.. Het spijt me echt voor jou. Hij neemt mij gewoon in de zeik en wilt dat ik mij heel vervelend voel. Toch? Of heb ik het miss? Nadat ik met C. had gesproken ben ik gaan nadenken. Wellicht heb ik alles verkeerd overdacht en misschien gaat alles veel gemakkelijker, wanneer ik de uitdaging aan durf te gaan. Er zijn wel wat jonge mannen waar ik af en toe wat mee afspreek, maar we komen niet eens bij het zoenen. Ik let op echt alle punten. Haren, handen, schoenen en het taalgebruik. Nu is er nog niemand die ik sexy genoeg vind. Ik glijd soms enorm onderuit, omdat ik zelf ook niet zo standaard “goed”ben. Ik heb een dikke kont en ben een beetje mollig, maar iedereen zegt nog steeds dat ik er goed uit zie. Dat mag toch wel? Of heb ik het nu helemaal mis? Ik kan kiezen groot, klein, getint, enz. Maar bij de mannen draait het nu alleen maar om SEX. Dat wil ik toch niet? Ik wil eerst een goede vriendschap dan pas verdere stappen ondernemen. Was laatst weer met drie mannen aan het daten. De ene erg sportief met een brede kaaklijn, de tweede erg groot met een normaal postuur en de derde even groot als ik maar ook een stuk molliger dan ik. Alle drie heel vriendelijk en zorgzaam kwamen ze over, maar bij de tweede date kwamen er al barstjes in. Hoofdstuk: Wanneer de lichten uitvalt Kan het zachte en leuk zijn? Ik zou misschien een groter probleem hebben. Ik kan niet alles hebben. Als ik drie vriendjes heb waarmee ik een relatie heb en sommige moeten zou....... NEE, Nee, Nee, dat kan niet op deze manier. Omdat ik het zat ben van het niet maken van een verdomde keuze, omdat het zo moeilijk om te zeggen. JA en de anderen nee. Vorig jaar was veel is gebeurd. Maar echt in liefde? Nee niet bij mij. Dankzij C. Ik voedde met liefde van drie mannen, maar omdat ik niet een keuze heb kunnen maken ben ik nog steeds alleen. Waarom zijn deze mannen zijn zo hot, sexy en........ Verdomme dit is zo moeilijk. De laatste middag ik moet wakker worden, want ik droomde over het hebben van een van hen naast me in mijn bed notabenen. Dat voelde zo verkeerd maar zelfs zo goed. Ik vroeg me af hoe het kan worden wanneer ik een meisje kus. Maar ben bang dat het mij iets aan doet. Dat is niet de manier waarop die ik ben. Sammy zei ik ben droevig voor alle meisjes. Maar ik ben niet gay. Wanneer ik "Sammy" een andere relatie had een grote fout die ik Sammy mijzelf zich vergat. Maar niemand mij kan helpen, maar daar was een zon tussen de donkere wolken. Een aardig iemand kwam haar leven, die mij glimlachend aan keek en ik mij opnieuw geboren voelde. Ze had nog steeds de verkeerde heer. Hoe is het mogelijk goed te voelen iets voor een andere wanneer jij een ongelukkig relatie hebt? Na een paar maanden verbrak ze de relatie en probeerde om alle de aandacht van de heer te krijgen. Hij maakt mij gelukkig en laat mij glimlachen. Die werkt nog steeds wanneer ze ouder is nu.