Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ervaringen met mijnbestseller?

heeft er iemand ervaring met mijnbesteller? ik twijfel of ik bij hun wil met mijn boek of toch ergens anders of bij jaylen dus als iemand mij meer kan vertellen over mijnbesteller dan hoor ik het graag.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Beste Tja. Ik hoef die POD`s niet te weten,want ik schrijf toch geen boeken meer,zoals ik dat schreef op mijn blog met de redenen van het waarom,inclusief mijn gezondheids-conditie en mijn leeftijd. Zo lang ik nog leef kan ik beter alleen maar bloggen ook al ziet niet iedereen mijn blog. Dat geeft niet. Niet iedereen hoeft dat te zien,maar ze mogen dat wel als daartoe gelegenheid bestaat. Mijn bloggen wordt overigens wel onderbroken door een mogelijke verhuizing naar een seniorenwoning met 3 kamers gelijkvloers i.v.m. het traplopen met de knieën van mijn vrouw en mijzelf. Daarvoor lopen wij al bij een therapeut op advies van de huisarts vanwege artrose,voordat er een woning vrijkomt in een bepaald complex dat wordt uitgebreid. In 1 van die 3 kamers plaats ik mijn PC met de Rand-apparatuur,zodat ik daar door kan gaan met bloggen maar geen boeken schrijven,gezien mijn huidige ervaring met 1 boek. Alleen voor het bloggen kan ik nog lid blijven bij Schrijven Online,want dat is nog bij te houden,ook al gaat dat ook al mondjesmaat voor zover mijn conditie dat toelaat. Toch dank ik je voor je tip. Vriendelijke groeten van Anton Doove.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Beste Theresa. Het ging mij niet om mijn blog,maar om het promoten van geschreven boeken. Op mijn blog staat n.l.de cover-foto van mijn reeds geschreven boek. Daarop wou ik wijzen. Ik kan moeilijk alle blog-berichten ook nog eens plaatsen bij Schrijven Online.Dat is te lastig werk. Wel kan ik misschien diezelfde cover-foto plaatsen bij het subforum Promotie als dat mag en kan. Lees ook maar mijn reactie naar TJA,dan weet je meer van de situatie waarin ik zit. Ik ben al blij dat ik je nog correct kan antwoorden,want het kan zijn dat ik om Gezondheidsredenen moet stoppen met schrijven op mijn blog,gezien mijn ervaringen. Dan heb ik geen keuze. Zelf hou ik hiermee al rekening,al weet ik nog niet wanneer,maar wel dat het niet lang meer zal duren. Ik blijf wel de berichten volgen en zal soms reageren,voor zover ik dat nog aan kan. Vriendelijke groeten van Anton Dooove.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@iedereen Ik heb twee boeken laten uitgegeven:'' Zeg, ken ik jou niet ergens van?'' bij Schrijverspunt en ''Ik vind je lekker!'' bij Yanga/mijnbestseller. Ik ben echt erg tevreden hoe het ging, het contact met de uitgeverijen en je eigen wensen. Het heeft lang geduurd, maar er zijn twee perfecte boeken afgeleverd en te koop. We zijn (nog) onbekende schrijvers en misschien duurt het wat langer voor een boek er is. Ook moet je er zelf heel wat voor doen en tijd in steken, wat betreft promotie en reclame. Ik hoop bijgedragen te hebben. Ericvdd

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijnbestseller is de enige POD waar ik ervaring mee heb. Heb een keer Boekscout bezocht voor een boek van een vriendin, maar besloot na haar ervaring een ander te zoeken. In 2015 heb ik bij mijnbestseller een boek gepubliceerd, dat er goed uitziet met 80 kleurenpagina's (in totaal 293 pagina's). Ik vond de procedure via de site goed te volgen en uit te voeren. Had een bevriende redacteur voor de controle. Het boek kost 32,50 en is bij elke boekhandel te bestellen. Ik verdien 90 cent per boek. Als het via mijnbestseller.nl wordt verkocht krijg ik 7,50. Maar dan moet de koper iets van 5 euro porti bijbetalen. Bijna iedereen koopt het niet via hun site, maar bijv. via bol.com (die ook porti rekent, maar iets minder). Gunstiger voor de koper is het als men het boek gewoon in de boekhandel koopt - dan is het zonder porti. Het is bij alle boekhandels te bestellen. Op de presentatie (mij aangeboden) waar 100 mensen aanwezig waren, zijn tientallen boeken gekocht voor een introductieprijs (aan te bevelen, mensen zijn dol op korting). Als je je boek zelf verkoopt, kan het goedkoper en verdien je zelf meer. Dat komt omdat je je eigen boek met korting kunt kopen bij mijnbestseller. Je moet dan wel investeren. Ik betaal als ik er 20 tegelijk bestel 20 euro per boek (incl. porti). Als ik 1 boek had gekocht, had het mij 24,50 euro gekost plus 12,50 voor het isbn nummer. Je mag je boek later ook elders uitgeven en zit niet vast aan een contract. Dat vind ik heel netjes. Een boekhandel in Amstelveen heeft mijn boek in voorraad en een stuk of vier/vijf boekhandels of verkooppunten in Amsterdam, voor zover ik weet. Het is aangeschaft door vier bibliotheken. NBD Biblion heeft helaas geen recensie over mijn boek gemaakt. Heb een FB boekpagina en twee blogs waar ik op post. Tot nu toe zijn 230 exemplaren verkocht (heb er zelf flink wat weggegeven, best leuk natuurlijk om je eigen boek cadeau te doen, je moet toch soms iets cadeau geven). Tot zover de ervaring met mijnbestseller.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Prima ervaring met mijnbestseller.nl Onlangs is bij hun mijn boek De Ulu-Cultus verschenen. Een fantasy-drama. 350 pagina's. Het ziet er professioneel uit. Ik ben bijzonder tevreden en werk aan een nieuw boek wat ik ook zeker bij hun ga uitgeven. Het is aan jou met hoeveel geschreeuw jij je boek lanceert. Mijnbestseller.nl doet wat het belooft, geeft veel tips en tools om bijvoorbeeld je boek, manuscript en omslag zelf vorm te geven.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Beste Mensen. Van mijn hand zal nooit meer een boek verschijnen om Medische Redenen. Het schrijven zal wel gaan om op mijn blog te plaatsen.Dit is de laatste keer dat ik reageer. Gezien mijn Begin van Staar en sterkere brillenglazen kan ik dit kleine lettertype toch lastig lezen. Het vermoeid mijn ogen op de leeftijd van 76 jaar,maar ik heb het nu toch even geprobeerd. Dat ging niet goed,dus ik stop ermee om hier te reageren. Sorry,maar het iis niet anders. Ik wens jullie echter heel veel schrijf-plezier en ik groet jullie vriendelijk. Anton Doove.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb binnen een jaar een tweede boekje gepubliceerd bij mijnbestseller. Omdat ik het niet te duur wilde maken, heb ik het deze keer niet aangeboden aan de boekhandel/bibliotheek. Alleen via mijnbestseller zelf kan het besteld worden, waardoor de prijs tweevijftig minder kon worden. Het boekje ziet er goed uit, kleuren prima. Tevreden. Ik bestel er steeds een aantal tegelijk waardoor de portokosten laag blijven.