Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

e-book : nieuw project

Hallo ieder, Laatst kwam ik via via terecht bij een nieuw project : elkeschrijververdienteenkans.nl Graag had ik geweten hoe de mensen hier op de site daarover denken? Groet

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ze willen in ieder geval (een beetje) op kwaliteit letten. Pluspunt! Verder ben ik het niet eens met hun slogan maar goed, dat doet er ook verder niet zo toe.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor degenen die anders een POD zouden overwegen, kan dit aantrekkelijk zijn, lijkt me. Jullie weten hoe ik denk over internet en kraken, maar voor € 2.50 al die moeite doen? hmmm. Geen verkeerd idee, dus? Het gevaar zit hem erin dat er meer van dit soort initiatieven zullen komen (al zijn?) en dat je dan een versplintering krijgt.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt me inderdaad interessant als alternatief voor een POD, maar ik sta van nature wantrouwig tegenover websites die adverteren en daarna niet updaten of laten weten hoeveel aanvragen er al zijn. Er staan ook vrij veel spelfouten in hun teksten, vooral in het gedeelte waar de effectieve werkwijze wordt toegelicht, maar dat staat natuurlijk los van het initiatief waar het hier over gaat. Ik denk dat noch Nederland noch Vlaanderen klaar is voor e-books. Ik heb zelf een e-reader, maar toch koop ik nog af en toe een boek om het gevoel van het papier te hebben.