Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Paginamarges

Ik gebruik open office tijdens het schrijven van mijn manuscript. Standaard staan de paginamarges overal op 2,50cm. Wat is de ideale marge voor een A5 formaat? of kan ik de 2,50cm laten zoals het is? Ik heb al eens zitten zoeken hier, maar kan er niet echt een sluitend antwoord op vinden Alvast bedankt

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Leon, Niet onaardig bedoeld, Leon, maar ik vraag me af hoe goed je gezocht hebt. Met de zoekwoorden marges of open office in de zoekmachine krijg ik tientallen resultaten en jouw vraag heb ik min of meer eerder zien langskomen. Ik weet dat je nieuw bent. Vandaar mijn toelichting: het is een goede gewoonte op dit forum om niet voor elke vraag een nieuw topic te openen, maar eerst even goed te kijken op welk topic je kunt aansluiten om je vraag te stellen (als die al niet eerder besproken is). Daarmee houden we het forum voor iedereen overzichtelijk, maar dat betekent wel dat je iets beter je best moet doen met zoeken. Veel succes. Overigens is het formaat tijdens het schrijven van je manuscript helemaal niet belangrijk. Een uitgever kijkt alleen naar het woordaantal, bladzijden zegt helemaal niets. Dus werk gewoon op de manier die jij prettig vind.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Zjaan, Mijn excuses ;) ik heb eigenlijk enkel gezocht op de term "paginamarges" nu moet ik toegeven, ik en dingen opzoeken komt nooit goed :p Op google vind ik ook meestal pas na enkele uren wat ik nodig heb...