Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

gesprek mogelijke uitgever

Hallo allemaal, Drie weken geleden heb ik het manuscript van mijn boek naar een aantal uitgeverijen gestuurd. Nu heeft er één gereageerd en ze willen graag een gesprek met me. Ze zijn heel enthousiast over de inhoud. Het (orienterende) gesprek is over twee weken. Nu heb ik wel al het handboek voor schrijvers doorgenomen om een idee te hebben waar ik rekening mee moet houden, maar ik ben zo benieuwd naar tips van jullie kant. Hoe bereid ik me voor? Wat kan ik verwachten in het gesprek? Etc. Ik hoor graag van jullie. Groet, Ingrid

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ook geen bar? Sorry, het is al laat. Ik zie biblotheekmedewerkers altijd met zo'n scanner over de barcode gaan.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, die zetten er een eigen soort barcode op. Die wordt straks (als mijn boek van softcover naar hardcover is omgetoverd) er daar op gezet. Maar dat is een andere barcode dan die van ISBN/de boekwinkel. Wordt trouwens in de meeste biebs al vervangen door een chip.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Begrijp ik het goed dat een isbn/barcode alleen nodig is als het boek via het CB besteld wordt?