Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Waar....

Hoi Allemaal, Momenteel ben ik druk bezig met het schrijven van mijn derde boek.. Mijn tweede boek momenteel even aan de kant gelegd..mensen zijn druk aan het proeflezen dus dat moet nog bijgewerkt.. Toch besloten om het even aan de kant te leggen... Mijn derde boek, ofwel mijn tweede boek hoeik het ook wil zeggen zal een soort autobiografie worden maar dan geschreven in de derde persoon. Het zal gaan over mijn tijd in Turkije, de turkse cultuur en mijn huwelijk met een turkse man en alle dingen die daarom heen hangen. Zover ik weet, is hier best een markt voor zo'n verhalen. Nu vraag ik mij af welke uitgever zoiets uitgeeft...of waar k het beste eens kan gaan informeren. Is er iemand die dit weet? Groetjes Niki

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Emigratieboeken.nl is dat niet alleen iets met reclame?? Ik heb eens gekeken en kan alleen maar de boeken vinden hoe je kunt bestellen.. Nou ja..ik heb eens gemaild naar twee uitgevers... Hoe is dat bij jou gegaan DeEllis? Bij jou uitgever? Kun je mij daar iets over vertellen...Dat is geen POD he?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een mail verzonden met de tekst dat ik niet kon vinden op de site hoe ik een manuscript in kon sturen. Vervolgens heb ik een paar hoofdstukken als bijlage meegestuurd. Binnen een paar dagen kwam er een verzoek om de rest en daarop een gesprek over het hoe en wat. De voorwaarden zijn goed 15% en een voorschot, maar de marketing en het redigeren kan beter. Het boek is te koop bij alle grote internetboekhandels en ligt hier en daar in de gewone boekhandel.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
aah en dat is bij emigratieboeken.nl? Dus je had redelijk snel antwoord daar? Heel erg bedankt voor de info, ga ik daar eens proberen