Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

stapelgedicht

Dit is volgens mij een dichtvorm waar iedereen aan mee kan doen. Het was, heb ik gelezen, een rage in Amerika in de jaren 1990. Het gaat zo: je pakt een paar boeken en die leg je op elkaar. De titels vormen samen een gedicht. Je zou dan bijvoorbeeld kunnen krijgen: Komt een vrouw bij de dokter Oorlog en vrede In de ban van de Ring Maar het hoeven geen literaire titels te zijn en ze hoeven ook niet uit je eigen boekenkast te komen. Dit zou dus ook kunnen: 250 gouden verzekeringstips Alles over snoeien Of: Ja kun je krijgen Kreukherstellend Tuinieren van maand tot maand Als ik nee zeg voel ik me schuldig Jullie weten vast nog veel mooiere te verzinnen. Ik ben benieuwd!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1. Mijn broer is een boef Pas op, Tirza! Ik weet je te vinden Pyjamaheld 2. Waar is Jipper? Stiekem op stap Waar is thuis? Verstopt! (Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen van mijn eigen titels :lol: )

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Er zit niet veel in het doosje, FS. Maar je hebt gelijk. Geluk zit in een klein hoekje. Een ongeluk trouwens ook. Ik doe met je mee, Zjors. Chatvriendinnen De Acht Een vurig proces

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk om te lezen allemaal. Maar ik haal hem maar eens van 'ook per mail' af, mijn mailbox loopt ernstig over :D .

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@FS: Ja hoor! Leuk om te zien dat jullie zo'n plezier hebben met deze dichtvorm.
...de meeste van jullie dan. Ik snap dit plezier echt niet. *pakt biertje*

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat zeg ik toch :confused:

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
:D Eigen, Ik doe beide. Ik neem een biertje en reageer. Wat is er mis met gein? Hier zit geen diepgang achter, (behalve bij die van mij, dan) maar dit is gewoon voor de fun.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Eigen, Ik doe beide. Ik neem een biertje en reageer. Wat is er mis met gein? Hier zit geen diepgang achter, (behalve bij die van mij, dan) maar dit is gewoon voor de fun.
Bij mij heeft het (meestal) wel een diepere betekenis. Hou je mond Ik heb je lief Zijn wie je werkelijk bent

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bij de dokter Dobbie leert zwemmen Boef en Daja Twinkel en Twan Mijn broer is een boef Over stresskippen en vegaburgers Een vlieg op je vork Actie voor onze roze juf Mama, kom terug Een wrakhouten tafeltje De kwijte winkelkar De Antillenschool Kruimels van liefde Sissi's winterlied Zielenroerselen en speldenprikken

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De wolven In ongenade Maan van het rendier Hoe zit het eigenlijk met series. Moet je daar de hele titel van nemen (vaak titel serie + titel deel) of mag je ook alleen de titel van het losse deel pakken. In het laatste geval kan ik nog wat meer combineren met mijn boekenkast :D

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het duister dat ons scheidt Italiaans verleden Het Voorbijgaan

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heilzame toepassingen olijfolie, Geneeskruiden Oranje Kruisboekje Ziektekunde.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het groene boekje Het roze boekje Het witte boekje Het zwartboek Het blauwe boek Het paarse boekje Over de blauwe gele rode oranje roze paarse groene bruine grijze appelblauwzeegroene witte en zwarte wolf

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Harry Potter en de Steen der Wijzen De gelukkige klas Het mannetje dat tegen de wind in voer De zevende hemel Shopaholic in alle staten Guinness Book of Records Inleiding in de psychologie