Start » Forum » Uitgeversadvies

Uitgeversadvies

4 reacties [Laatste bericht]
anoniem02
Laatst aanwezig: 10 jaren 33 weken geleden
Sinds: 31 Mrt 2008

Uitgeversadvies

Op de site van www.manuscriptbeoordeling.nl lees ik dat ze daar ook een 'uitgeversadvies' kunnen verzorgen. Dat kost 14,95 ex BTW. Wie heeft hier wel eens gebruik van gemaakt? En wat zijn de ervaringen?

Reacties

Zjors
Laatst aanwezig: 3 jaren 28 weken geleden
Sinds: 3 Jan 2005

Ik ken hen niet en vind het vreemd dat ze bij 'wie zijn wij' ook niet zetten wie ze zijn. Dat zou ik toch graag willen weten voor ik met iemand in zee ga. Ik denk dat Louis hen wel kent, ze hebben tenslotte deelgenomen aan een onderzoek van het blad Schrijven.

Ik kan ook wel voor 14,95 ex btw een uitgeversadvies geven, maar wat heb je eraan?

Is een boek in Eigen Beheer alleen voor losers? : http://www.nettyvankaathoven.blogspot.nl/

marriejeanne
Laatst aanwezig: 10 jaren 7 weken geleden
Sinds: 6 Mrt 2005

Ik geef soms zelfs gratis uitgeversadviezen ... maar ja, niet aan mensen die niet van Mulisch houden ... helaas ... literatuur = literatuur ... (Grrrrápje!!!)

A dedication to Michael Jackson, the King of Pop:
http://marriejeanne.hyves.nl/blog/24735374/A_dedic...

Roos van den Bergh
Laatst aanwezig: 10 jaren 18 weken geleden
Sinds: 14 Jul 2008

Ha ha Marriejeanne maar toch is jouw mening niet te verwaarlozen
Ik had daar wel baat bij thanks en een fijn weekend nog
groetjes

Lucatero
Laatst aanwezig: 8 jaren 19 weken geleden
Sinds: 21 Jul 2008

Mail ze even. Ik zal verder geen reclame ervoor maken, maar het zijn goede redacteuren. En aardige jongens.

Wat heb je eraan? Het zorgt dat je niet vijftien manuscripten tegelijk verstuurt - met hoge verzendkosten - naar uitgeverijen die je toch afwijzen, op het moment dat je manuscript daar nog niet klaar voor is. En ik begreep dat er ook een onderbouwing bij zit. Plus informatie hoe en wie aan te schrijven. Kan allemaal handig zijn.

Lees Schrijven Magazine
  • Stephen King: schrijfadviezen van de thrillerkoning
  • Wanneer ben je klaar voor een uitgeverij?
  • Schrijftips van Sander Kollaard (Stadium IV)
  • Wat verdien je aan een boek?
  • Crashcourse publiciteit & promotie
  • Wat kun je doen tegen een schrijfdip?
  • Hoe voorkom je langdradige dialogen?

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór maandag 23 september 16:00 u. een abonnement!

Introductiekorting!
Lees Schrijven Magazine

Lees het komende nummer van Schrijven Magazine. Meld je aan vóór maandag 16:00 u.!

Speciale aanbieding!