Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Uitgeversadvies

Op de site van www.manuscriptbeoordeling.nl lees ik dat ze daar ook een 'uitgeversadvies' kunnen verzorgen. Dat kost 14,95 ex BTW. Wie heeft hier wel eens gebruik van gemaakt? En wat zijn de ervaringen?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ken hen niet en vind het vreemd dat ze bij 'wie zijn wij' ook niet zetten wie ze zijn. Dat zou ik toch graag willen weten voor ik met iemand in zee ga. Ik denk dat Louis hen wel kent, ze hebben tenslotte deelgenomen aan een onderzoek van het blad Schrijven. Ik kan ook wel voor 14,95 ex btw een uitgeversadvies geven, maar wat heb je eraan?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik geef soms zelfs gratis uitgeversadviezen ... maar ja, niet aan mensen die niet van Mulisch houden ... helaas ... literatuur = literatuur ... (Grrrrápje!!!)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mail ze even. Ik zal verder geen reclame ervoor maken, maar het zijn goede redacteuren. En aardige jongens. Wat heb je eraan? Het zorgt dat je niet vijftien manuscripten tegelijk verstuurt - met hoge verzendkosten - naar uitgeverijen die je toch afwijzen, op het moment dat je manuscript daar nog niet klaar voor is. En ik begreep dat er ook een onderbouwing bij zit. Plus informatie hoe en wie aan te schrijven. Kan allemaal handig zijn.