Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Boek voor leraren Frans

Beste mensen, Ik heb een educatief boek geschreven, een soort handboek voor leraren Frans. Waar kan ik het uitgeven? En op welke manier? POD etc. Ik maak me alleen zorgen over de promotie, hoe kan ik alle leraren Frans van Nederland bereiken? Ze zijn namelijk mijn doelgroep. Bedankt alvast voor de tips

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
tip 1: stel je voor op dit forum tip 2: kijk eens bij de zoekfunctie onder uitgeven tip 3: doe een mailing naar alle scholen voor voortgezet onderwijs over je project. tip4: als je je alleen zorgen maakt over de promotie, kijk dan eens op uitgeverswebsites, vooral die van educatieve werken; dit is een schrijversforum namelijk.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor je antwoord. Ik ben nieuw op deze website. Ik ben Sonia, docente Franse taal en cultuur en jurist. Ik heb verder een vraag gesteld over promotie omdat ik een kop geintituleerd "promotie"heb gezien, er worden dus wel daarover tips gegeven. Jouw tip 3 vond ik prima: een mailing naar alle scholen sturen, maar hoe zou jij dat doen? Ik bedoel folders sturen, mailen etc. Bedankt alvast! Sonia

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker