Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

uitgeverij Aspekt

Voor een ander ben ik op zoek naar mensen die ervaringen hebben met uitgeverij Aspekt. Is deze uitgever betrouwbaar en hoe zit het met de eigen bijdrage die gevraagd wordt om het risico van de uitgever te verminderen. Of is publicatie in eigen beheer een betere optie? Maar waar laat je dan je boek drukken/uitgeven? Alle hulp in deze is van harte welkom.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aanvulling: (Ik reageer niet op reacties, want mijn doel is niet om in discussie te gaan. Ik wil alleen nieuwe auteurs beschermen tegen de hypocritie van de uitgevers. )
Volgens mij is dit een forum waar we met elkaar in discussie gaan en is dit geen platform voor haat en oud zeer.

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Aanvulling: (Ik reageer niet op reacties, want mijn doel is niet om in discussie te gaan. Ik wil alleen nieuwe auteurs beschermen tegen de hypocritie van de uitgevers. )
Volgens mij is dit een forum waar we met elkaar in discussie gaan en is dit geen platform voor haat en oud zeer.
Ik begrijp het ook niet. Het schijnt over een conflict te gaan tussen ene Martin Ros en Aspekt. Dit zal allemaal waar zijn misschien ( i dont know). Maar de vraag is meer hoe Aspekt met huidige auteurs omgaat en 'probeert op te lichten'.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moet eerlijk gezegd wat vragen stellen bij deze 'Iemand'. Zomaar dit soort verhalen in de wereld gooien, zonder vorm van bron of discussie... Ik heb geen enkele reden om hem/haar te geloven.