Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Write History

Is er iemand die ervaring heeft met Write History in België? Write History beweert op haar site dat bijna alles gratis is. Het klinkt misschien té mooi om waar te zijn, maar aangezien ik financieel niet in de omstandigheden verkeer om een andere (betere/duurdere?) POD uitgeverij te betalen, leek dit mij ideaal. Na lang dubben het manuscript opgestuurd. PDF bestand zag er op zich keurig uit, maar op mijn vraag of er een deugdelijk contract opgemaakt kon worden, kwam geen antwoord. Ja, vijf maanden later 'ns een keer!! "Of mijn vraag nog open stond" !! Aan een ISBN nummer aanvragen zijn wel kosten verbonden; ook aan een 2e ronde verbeteringen aanbrengen. 1 Euro per woord (hoorde ik pas in een later stadium). Toen ik om een overzichtje van bijkomende kosten vroeg, kwam ook daar geen heldere reactie op. Kortom, ik ben dus niét in zee gegaan met Write History, hoé graag ik ook mijn roman wil laten uitgeven. Herkenbaar voor andere auteurs op deze site? Ik hoor graag de ervaringen!

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn kinderboek is er o.a.uitgegeven en ik ben al jaren lid. PB me maar om informatie.