Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Op gesprek bij een uitgever..

Over 120 trage, zenuwslopende uren is het zover: ik ga op gesprek bij een uitgever. En niet zomaar een uitgever. We hebben het hier wel over de uitgeverij waar ik als eerste mijn manuscript naar toe heb gestuurd. Mijn eerste keuze, mijn absolute hoofdprijs.. En wat gaat de tijd langzaam als je aan het wachten bent. Doemscenario's worden afgewisseld door euforische hoogtepunten. Het ene moment zie ik voor me hoe ik een meer dan geweldig gesprek voer, met uiteraard een contract als kers op die overheerlijke chocoladetaart. Een moment later zie ik echter voor me hoe ik gedesillusioneerd op de trein stap, omdat het slechts bij een kennismakingsgesprek blijft. Ik bereid mezelf enerzijds voor op een bittere teleurstelling, maar verheug me anderzijds met elke vezel in mijn lijf op fantastisch nieuws.. Wie oh wie duimt met mij mee?

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartstikke goed, Mila. Er zitten heel veel forummers bij die reeks. Grappig.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Iris, jouw boek ligt op mijn nachtkastje;) Ik kreeg hem mee van de uitgever, samen met die van Marijke, ben benieuwd!

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gefeliciteerd Mila met jouw succes. Het geeft wel te denken als je een e-mailadres aanmaakt. Je moet het jezelf - en anderen! - niet onnodig moeilijk maken.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad Jommeke. Mijn naam was al bezet en toen heb ik mijn voornaam,achternaam+ een liggend streepje als emailadres aangemaakt. Verder nooit bij stil gestaan dat dit lastig kon zijn, maar dat is het wel, omdat van een emailadres vaak een link gemaakt wordt (met een lange streep eronder), waardoor mijn kleine streepje wegvalt. Iris, het duurt nog een tijdje, ik sta voor het najaar 2010 ingepland.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mila, van harte gefeliciteerd. Ik had al een vermoeden dat het die uitgever was. Maak je eens een boekpresentatie-topic? Het is altijd interessant om te lezen hoe een boek tot stand komt.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mila, van harte gefeliciteerd met dit succes! Leuk voor jou en ook voor ons allemaal, vind ik. Elke keer als er een van 'ons' zoiets overkomt, heeft dat toch ook zijn uitstraling op het hele clubje, nietwaar? Bedankt, dus ook!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iris, het duurt nog een tijdje, ik sta voor het najaar 2010 ingepland.
O, maar dat gaat snel genoeg hoor. Ergens in het voorjaar krijg je al een ontwerp voor je cover, dan komt in juli de aanbiedingsbrochure voor boekhandels, vervolgens krijg je een auteursproef, en dan gaat het al helemaal razendsnel. Voor je het weet, ligt jouw boek er. Al lijkt het nu een eeuwigheid - het is echt zo voorbij.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk Appel dat ik nu weet wat ik wanneer kan verwachten, het klinkt inderdaad alsof het voorbij vliegt!