Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Op gesprek bij een uitgever..

Over 120 trage, zenuwslopende uren is het zover: ik ga op gesprek bij een uitgever. En niet zomaar een uitgever. We hebben het hier wel over de uitgeverij waar ik als eerste mijn manuscript naar toe heb gestuurd. Mijn eerste keuze, mijn absolute hoofdprijs.. En wat gaat de tijd langzaam als je aan het wachten bent. Doemscenario's worden afgewisseld door euforische hoogtepunten. Het ene moment zie ik voor me hoe ik een meer dan geweldig gesprek voer, met uiteraard een contract als kers op die overheerlijke chocoladetaart. Een moment later zie ik echter voor me hoe ik gedesillusioneerd op de trein stap, omdat het slechts bij een kennismakingsgesprek blijft. Ik bereid mezelf enerzijds voor op een bittere teleurstelling, maar verheug me anderzijds met elke vezel in mijn lijf op fantastisch nieuws.. Wie oh wie duimt met mij mee?

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Leuk, leuk, leuk. :D Ook van mij heel veel succes gewenst. Haha, ik moest zo lachen om die angst voor de tram, treinen en bussen en dan natuurlijk de verkeerde nemen, en zo. Gosh, zoooo herkenbaar. ;) :D Maar die zenuwen kun je ook in voordeel laten zijn, hoor, je bent extra spits dan. Nou, ik hoor graag meer over... hoeveel uur nu nog? :) :) :)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet nog wel hoe zenuwachtig ik was toen ik 'op gesprek' mocht bij een uitgeverij. Nu is het mijn uitgeverij. Wat ik hiermee wil zeggen: je wordt echt niet zomaar op gesprek uitgenodigd! De kans dat ze je iets aanbieden waar je heel blij van wordt, is zeer aanwezig. :)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geeft je twee duimen, sorry meer heb ik niet, en steekt al haar kaarsen voor je aan. Zet hem op. Wow 1e keuze! Goed hoor! xsg

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig Mila, je eerste keus nog wel! Ik wens je heel veel sterkte met de uren die nog volgen en succes met je gesprek.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hè? Ik zou toch zweren dat ik een berichtje geschreven had... Maar in ieder geval: bedankt voor al het geduim en het meeleven!

Lid sinds

18 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ga er lekker van genieten. Ze willen je spreken! Ze willen JOU spreken! Ze WILLEN jou spreken. Nou ja, je weet het vast wel. Ik snap de zenuwen, maar dit kan de start zijn van iets heel moois. Dat helpt je vast. Succes met het OV ;)

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan me die zenuwen heel goed voorstellen, ik was ook ontzettend zenuwachtig toen ik uitgenodigd werd voor een gesprek. Alleen was het bij mij 5 weken wachten voor ik op de afspraak kon.(De vakantie periode zat er tussen.) Pfffff dat was echt heel erg moeilijk. De eerste twee weken kon ik aan niets anders meer denken, maar na die slopende tweede week heb ik mezelf gedwongen om aan iets anders te denken. En toen uiteindelijk de laatste week er aan kwam, was ik weer een en al zenuw. Ik kon s'nachts niet meer slapen. Misschien heel raar, maar tijdens het gesprek zelf was ik ineens helemaal niet meer zenuwachtig. Misschien omdat de uitgeefster gelijk vertelde dat ze enthousiast was en dat ze vond dat ik talent heb. Ik weet het niet, maar het gesprek is heel prettig verlopen. En achteraf dacht ik: was ik daar nou zo zenuwachtig om????? Dat je uitgenodigd bent voor een gesprek betekend in ieder geval dat ze er iets in zien; dus maak je niet te zenuwachtig, want anders heb je slapeloze nachten en dan zit je daar straks met donkere wallen onder je ogen. :lol: Ik wens je in ieder geval heel veel succes :thumbsup: En je laat ons toch wel weten hoe het is afgelopen?

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[quote=Mila} Dank je Gizmo voor je uitgebreide antwoord![/quote] :o is het iets te uitgebreid? Sorry hoor, ik kan soms een beetje doordraven. Het punt wat ik duidelijk wilde maken(heel kort): Succes en wees niet te zenuwachtig, ze hebben er interesse in anders hadden ze je niet uitgenodigd. (of is dit weer iets te uitgebreid :( en ze draaft maar door......)

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Uitgerekend vandaag moest ik met de tram, drie treinen en een bus, naar de andere kant van Nederland.. Om kwart over zes 's ochtends stapte ik ietwat gestrest in een vrijwel lege tram en om tien uur kwam ik verkleumd en besneeuwd binnen rennen bij de uitgever: precies op tijd! Het gesprek was geweldig. Enorm aardige vrouw, ze stelde me meteen op mijn gemak en kwam vrijwel direct met het meer dan geweldige nieuws: mijn boek wordt uitgegeven en daarnaast bieden ze me de kans om nog veel meer boeken uit te gaan geven. Echt een droom die uitkomt. Ik zweef dan ook hoog in de wolken, ben zo blij! Ik zou heel graag meer willen vertellen, maar wil nog heel even wachten tot ik het contract daadwerkelijk getekend heb..

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :nod: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :{} heel fijn voor je, geniet ervan. :ontopic:

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat kan ik inderdaad wel verklappen, Zjaan, het gaat om een chicklit;) Haha, Suma, als ik te lang naar je post staar word ik vanzelf wel zweverig.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Proficiat. Wat goed, zeg. Ik ben ook heel benieuwd. Kun je aangeven welk genre boek het is of houd je dat ook nog geheim?