Start » Forum » Openoffice Regelafstand

Openoffice Regelafstand

3 reacties [Laatste bericht]
sjakie
Laatst aanwezig: 9 jaren 9 weken geleden
Sinds: 9 Okt 2009

Openoffice Regelafstand

Ik heb een probleem met openoffice. De regelafstand staat op 1.5, maar bij gesproken zinnen, dus met aanhalingstekens staan de zinnen veel verder uit elkaar. Toch staat de regelafstand hier ook op 1.5.
Hoe krijg ik dit gemaakt?

Reacties

Jeanet
Laatst aanwezig: 4 jaren 32 weken geleden
Sinds: 23 Okt 2006

Ik kan je het antwoord zo niet geven, maar zag dat als je bij zoeken even openoffice invult je heel veel onderwerpen over krijgt. Daar staat vast je antwoord tussen.
Succes.

Grote Maarten
Laatst aanwezig: 7 jaren 24 weken geleden
Sinds: 3 Aug 2009

Dag Sjakie,
Heb je bij de line-spacing (Format - Paragraph) bij "Spacing" iets staan achter "above paragraph" of "below paragraph"? Daar schijnt het aan te kunnen liggen. Ik heb daar iets ingevuld en het werd ook raar bij mij. Als je die 2 waardes op 0 zet, zou het (hoop ik) goed moeten komen.
bron: http://www.oooforum.org/forum/viewtopic.phtml?t=46457

"Je oogst wat je zaait, dus kijk uit als het waait" (Iris)

sjakie
Laatst aanwezig: 9 jaren 9 weken geleden
Sinds: 9 Okt 2009
Grote Maarten schreef:

Dag Sjakie,
Heb je bij de line-spacing (Format - Paragraph) bij "Spacing" iets staan achter "above paragraph" of "below paragraph"? Daar schijnt het aan te kunnen liggen. Ik heb daar iets ingevuld en het werd ook raar bij mij. Als je die 2 waardes op 0 zet, zou het (hoop ik) goed moeten komen.
bron: http://www.oooforum.org/forum/viewtopic.phtml?t=46457

Gelukt, dankjewel. Er stonden helemaal geen getallen, als je er 0 invult is het probleem opgelost.

Lees Schrijven Magazine
  • Leer schrijven als Stephen King
  • Alles wat een schrijver moet weten over uitgeverijen
  • Schrijftips van Sander Kollaard (Stadium IV)
  • Wat verdien je aan een boek?
  • Crashcourse publiciteit & promotie
  • De schrijfdip en wat je ertegen kunt doen

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór 23 september 16:00 u. een abonnement!

MELD JE AAN
Schrijven Magazine: geen nummer meer missen?

Neem nu een abonnement op Schrijven Magazine! Profiteer van onze superaanbieding!

Profiteer nu!