Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuwe uitgever - Debutto

Heeft iemand al eens van uitgeverij Debutto gehoord? Ik kwam het tegen op het web en kreeg en gunstig antwoord van de uitgever, Kees van Remmerswaal. Ik kan echter verder niet veel over de uitgeverij vinden op het internet en voor ik me in het avontuur stort - sympathieke brief, professionele site, maar is het een veredelde Boekscout of niet? - zou ik graag van anderen horen. Iemand die iets weet? Groetjes

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hm. Hij wacht dus af. Waarom onderneemt hij zelf geen actie en probeert die andere uitgever voor te zijn? Maar dat weet jij natuurlijk ook niet. Fijn dat je mij (ons) op de hoogte houdt. Ik vraag me af of andere sollers al iets concreters hebben gehoord, zoals zijn bevindingen, het contract.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is een luxe positie, Mila. :D Maar liefst twee uitgevers die belangstelling hebben voor je manuscript!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mila, prachtig zeg! Gefeliciteerd alvast voor deze eer!

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat spannend zeg Mila, nog een uitgever die interesse heeft. Veel succes op de 17e, nog maar 14 nachtjes slapen! Binnen een week nadat ik mijn ms naar Debutto had gemaild, heb ik een nieuw bericht van hem gekregen. Hij reageerde positief en vraagt of ik een keer naar Leidschendam wil komen voor een gesprek. Ik had hem 12 verhalen gemaild, waarvan hij er eentje er niet tussen vond passen. Wel wil hij nog meer verhalen voor een substantionele bundel (zoals hij het noemt). Ik heb er nog wel meer, dus die zal ik morgen eens mailen. Klinkt allemaal positief. Hij mailde dat ik compact en spannend schreef en dat mijn verhalen hem aan Tien wintervertellingen van Reve doen denken, haha, mooi compliment!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
NEE, Josefien. Als je nog meer verhalen doorstuurt, horen wij helemaal niets meer. Dan blijft hij aan het lezen. Dan stuur ik hem ook nog een hele partij. Chantage? Ja. Flauwekul hoor. Je moet doen wat je goed lijkt. Wel positief nieuws. Het wachten is alleen op het vervolg na de ontmoeting.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, je brengt me op ideën. Ik heb ook nog en hele disk vol met verhalen staan. Misschien ga ik die morgen eens sorteren en daarna opsturen, hoewel ik nog niets gehoord heb van heerR. Nou ja, begin december is een vrij ruim begrip.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jullie maken hem helemaal gek. :eek: Ja, Josefien, het wordt wel eens tijd dat jij met je verhalen de boer op gaat! :thumbsup:

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het wachten is alleen op het vervolg na de ontmoeting.
Ja, daar houd ik wel rekening mee, zo verging het een aantal hier op het forum immers. Het gaat nu wel erg snel, ik zie wel hoe het verder gaat.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jullie maken hem helemaal gek. :eek: Ja, Josefien, het wordt wel eens tijd dat jij met je verhalen de boer op gaat! :thumbsup:
:eek: Hééé, wat is dit nou, Zjors? Je schreef dit nadat ik :D Tja een beetje was aan het stangen. Stuur je Josefien wel de boer op en mij laat je gewoon verhongeren, :nod: zonder boeren die me voeden? :crybaby:

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Trek je er maar niets van aan hoor Suma. Je kent toch het spreekwoord: Was sich neckt das liebt sich. :D Vanavond heb ik nog een stuk of tien verhalen uitgezocht. Die laat ik nog een nachtje liggen en morgen mail ik ze aan Debutto. Ze zijn wel tweede keus, maar als hij de helft nou publicabel acht, dan heb ik al 17 verhalen. Ik hoop dat het voldoende is voor een bundel.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wens je al veel :{} succes. Lukt wel, ik ben er van overtuigd. :confused: Overigens, ik heb nog steeds niets gehoord van hem. Begin december, dat is toch nu? :?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Nog?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb hem gemaild met de vraag of hij al uitsluitsel had, positief of negatief. Dat was donderdagavond en vrijdag in de antwoordmail kreeg ik lovende woorden, maar nog geen uitsluitsel.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Debutto heeft mij uitgenodigd voor een gesprek in Leidschendam. Ik heb teruggemaild wanneer ik kan. Nu maar weer afwachten wanneer hij kan. Dit naar aanleiding van 15 verhalen die hij al van mij in zijn bezit heeft. Veertien ervan vond hij geschikt, maar hij had meer verhalen nodig voor een bundel. Ik heb er toen nog eens 12 gestuurd. Ik hoop dat daar ook een paar geschikte verhalen bij zitten. Een bundel met twintig korte verhalen moet toch genoeg zijn zou je denken?

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk hoor, Josefien. Een eigen bundel. Passen de verhalen binnen een bepaald thema?

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit topic heb ik met belangstelling gelezen. Maar ik vind het te mooi om waar te zijn. :confused: Ik heb de site gezien van deze uitgever en vind het niet echt duidelijk. Er staat zo weinig op. Ik hoop dat jullie gauw iets horen en dat jullie boek wordt uitgegeven. :)

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk hoor, Josefien. Een eigen bundel. Passen de verhalen binnen een bepaald thema?
Als (werk)titel heb ik de bundel Vanaf de zijlijn gegeven. In het voorwoord heb ik geschreven; Verhalen over mensen die aan de rand van de maatschappij staan, maar toch onverwachts daar een opmerkelijke rol in spelen. Het zijn verhalen die ik in de loop van afgelopen jaren verzameld heb, ze zijn wel heel divers, dus ik denk dat ik nog wel wat herschrijven moet om het tot een eenheid te maken. Bij de uitgever liggen nu 27 verhalen, daaruit kunnen we hoop ik een selectie maken.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dat moet inderdaad lukken, Josefien. Ik hoop dat er iets positiefs uit voortkomt. Het gesprek zal wel goed zitten. Maar na verschillende mailtjes over en weer, heb ik niets weer gehoord. :?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja: Jij was natuurlijk één van de eerste aan wie hij zijn 'ja-woord' gaf. Inmiddels zijn er zoveel anderen bij gekomen, dat je misschien in de vergetelheid bent geraakt. Niet netjes natuurlijk, maar zo lijkt het wel te gaan. Ga je hem niet nog eens mailen of zo? Zo ondertussen mag je toch echt wat meer duidelijkheid van hem verlangen...