Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuwe uitgever - Debutto

Heeft iemand al eens van uitgeverij Debutto gehoord? Ik kwam het tegen op het web en kreeg en gunstig antwoord van de uitgever, Kees van Remmerswaal. Ik kan echter verder niet veel over de uitgeverij vinden op het internet en voor ik me in het avontuur stort - sympathieke brief, professionele site, maar is het een veredelde Boekscout of niet? - zou ik graag van anderen horen. Iemand die iets weet? Groetjes

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja zeg dat wel. Ik ben door Kees zelfs nog opgenomen geweest in de psychiatrie door al die stress die hij mijn leverden. Gelukkig ben ik er nog aardig goed bovenop gekomen en ben ik uiteraard blij dat het veel beter met mij gaat. Dit komt ook door iedereen op dit forum dat ik er beter bovenop ben gekomen dit forum heeft mij meer duidelijkheid gegeven omdat ik via dit forum wist dat ik niet de enige was ik heb zeker wel 1 jaar gedacht dat ik de enige was omdat er zo weinig te vinden was over hem.. Maar het heeft lang geduurd voor ik dit forum had gevonden. Ook omdat hij in Frankrijk zat lees dit maar eens dan weet je zeker dat hij niet de waarheid spreekt. Maar mail deze site maar niet hoor dat heb ik ook eens gedaan om hun te waarschuwen en ik kreeg een heel boos antwoord terug van hun. http://vrijwilligerswerk-buitenland.startpagina.n…