Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Just Publishers

Even anoniem...wie heeft ervaring met of kent uitgeverij Just Publishers? Ze hebben wel interesse in mijn boek. De website ziet er wel goed en serieus uit. Wie o wie? Ik ben benieuwd naar andere ervaringen.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook hallo! Ik heb er geen ervaring mee; anderen hier mogelijk wel. Maar die zijn misschien niet online of hebben meer te doen en kunnen niet binnen een uur reageren. Nog even geduld hebben ;-)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, ja, ik dacht: schrijvers zitten vast wel vaak achter hun pc. ;-) Normaal wordt er redelijk snel gereageerd. :-) Komt er nog een uitgeverij bij: Terra Lannoo. Zij mailden me net dat het ze wel aanspreekt. Begin oktober hoor ik meer. Wauw, straks mag ik nog kiezen ook! :-)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel! Ik vind het al heel wat dat er wordt gereageerd door een uitgever. En dan ook nog twee! Wordt vervolgd...hoop ik. Ik heb immers nog niets getekend. Heb ook bij uitgeverij Bzztoh aan het bureau gezeten maar dat ging op het laatst opeens niet meer door door hun faillisement. Dat was zo'n diepe teleurstelling, en daarna reageerde Aspekt maar daar begin ik niet aan, die wil dat je zelf 400 boeken afneemt. Dat vind ik net zoiets als model willen worden en daarvoor moeten betalen. Ik blijf hierdoor op mijn hoede. ;-)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat zijn nog al wat namen, zeg :thumbsup: O ja, en schrijvers zitten niet alleen achter hun pc om te sollen, ze schrijven ook nog wel eens, als het goed is ;)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Just Publishers ken ik niet, maar ziet er betrouwbaar uit. Terra Lannoo is een stuk bekender. Ik heb met beide geen ervaring, maar zou met beide volgens mij zo in zee gaan, als ik kon. :) Mooi dat je keus hebt! (Het kan ook komen dat mensen minder snel reageerden, omdat ze jou nog niet kennen. Welkom hier!)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Snap ik, hoor! Ik was gewoon een beetje overenthousiast! Ik kom hier al wat langer, maar de laatste tijd niet zo vaak. Als het eenmaal echt zover is, dan laat ik het weten en dan laat ik ook meteen weten wie ik nou werkelijk ben. ;-)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Snap ik, hoor! Ik was gewoon een beetje overenthousiast! Ik kom hier al wat langer, maar de laatste tijd niet zo vaak. Als het eenmaal echt zover is, dan laat ik het weten en dan laat ik ook meteen weten wie ik nou werkelijk ben. ;-)

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een beetje een late reactie, maar ik ben dan ook nog niet echt actief geweest op het forum.. Zelf heb ik nog niets uitgegeven, maar ik heb wel recensies geschreven over een aantal boeken van Just Publishers. Daarbij ging het om boeken uit hun 'true crime-afdeling'. Het is een nette, betrouwbare uitgeverij die tot nu toe altijd hun afspraken met mij zijn nagekomen. Succes met de onderhandelingen!