Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Free Musketiers of Boekscout?

Hoi, Op dit moment ligt mijn manuscript bij vier erkende uitgevers. Ik dacht; ach, laat ik het toch maar proberen. In eerste instantie wilde ik het gelijk naar Free Musketiers of Boekscout sturen. Maar ja, een uitgever als Podium of Athos uitgeverij is toch wel de hoofdprijs. Mocht het nou toch niet lukken bij één van de vier, met een reden als; "Dit manuscript past niet in ons fonds." Wat je wel vaker leest. Welke van de twee (Free Musketiers of Boekscout) is dan aan te raden en wat zijn de voordelen? Ik vraag dit omdat ik benieuwd ben naar ervaringen van mensen. Ik bedoel hun websites zien er beiden goed uit. Hoop dat iemand mij kan helpen.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gefeliciteerd met je boek Actionalex. Bij het lezen van het bovenstaande vraag ik me wel een ding af en dat is of je je boek op taal- en spelfouten hebt laten nakijken.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Moeilijke keuze? Ik denk dat iedereen een voorkeur heeft voor regulier als je wilt dat mensen je boek lezen. Pas als dat niet lukt of je daar slechte ervaringen mee hebt, ga je naar Free Musketeers of iets in die richting. Denk ik dan.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gefeliciteerd met je boek Actionalex. Bij het lezen van het bovenstaande vraag ik me wel een ding af en dat is of je je boek op taal- en spelfouten hebt laten nakijken.
Ja hoor, heb een uitstekend en bijzonder streng iemand gevonden ! Met de rode pen erdoor !

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Succes!