Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht: christelijke, ervaren columnisten met zelfspot

Welke christenen willen met mij een feedbackclub vormen? Zelfspot en ervaring in het schrijven van columns gewenst. Ik ben zelf beginneling als het gaat om schrijven. Wat geloven betreft ben ik minder groen. Ik schrijf columns over mijn eigen leven. Jong (29), ambitieus, hulpverlener, getrouwd. Ik zie uit naar een kritisch schrijfmaatje.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf zelf geen collumns maar ben wel christelijk. Als je graag kritisch commentaar wilt is dit mischien wel wat voor je www.blocnoot.nl ik ben er zelf ook lid van en het gebeurd haast nooit dat ik geen reactie ergens op krijg.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goeie tip, Berdien! Ik ben zelf ook christen en bezig met een roman (sorry Mary, ook ik doe geen columns, alleen soms een blog op Hyves). Ik ga me zeker aanmelden voor BloCnoot. Volgens mij heel handig als je wilt weten wat de lezer verwacht.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Oké, ik heb mezelf even onderzocht naar aanleiding van je vraag. Dit is het resultaat: Ben ik christen: ja Heb ik ervaring: met schrijven wel, met publiceren niet Ben ik kritisch: ja! Heb ik zelfspot: dat is wel mijn streven Schrijf ik columns: sinds kort, in ontwikkeling Kan ik überhaupt een beetje schrijven: ja, ik denk van wel Ben ik op zoek naar een kritisch schrijfmaatje: ja Mijn beroep: hulpverlener (gewoon een toevallige overeenkomst) ;) Gezien mijn gebrek aan ervaring ben ik mogelijk niet echt wat je in een schrijfmaatje zoekt, Mary. Ik noem mezelf momenteel eerder een wannabe schrijfster. Ambitieus ben ik dus wel. Mocht je toch interesse hebben, dan lijkt het me leuk om eens verwachtingen uit te wisselen.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mary, Ik schrijf columns maar ook verhalen en illustraties. Je kunt op mijn website: *** daar meer over lezen. Ik zou het wel graag breder willen zien dan uitsluitend columns. Ik ben nl bezig met een roman. Hartelijke groet van Gretha

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Mary, Ik ben eindredacteur van het kerkblad van mijn gemeente (evangelisch). Zo nu en dan schrijf ik een column, maar dat komt eigenlijk niet vaak voor omdat ik het moeilijk vind om te schrijven over een onderwerp dat zo groot is als je geloof, Jezus o.i.d. Mijn leeftijd is pas 23, en zelfspot heb ik te over ;) Het beroep dat ik beoefen is op het moment nog student, maar over een jaar hoop ik redacteur te zijn.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Mary, Ook ik ben Christen en ben dol op schrijven. Ervaring met schrijven heb ik wel maar er is nooit iets van mij gepubliceerd. Je kunt mij beter omschrijven als een wannabee net als Afieke. Zelfspot vind ik altijd heel leuk, ik vind het zelfs een voordeel als schrijver. Ik weet niet of je iets aan me hebt, maar het lijkt me erg leuk om in contact te komen met Christenen die een passie hebben voor schrijven. Verder ben ik 26 jaar en woon in Limburg. Groetjes Gerda

Lid sinds

4 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mary, Mijn naam is Ronald en schrijven is een passie voor mij. Ik hou van een stukje zelfspot, ben soms wat cynisch, maar dat heeft te maken met het feit dat ik jarenlang heb gewerkt als vrijwilliger in het binnenland van Brazilië waar logica ver te zoeken is ;) Ik hou ervan om over de meest uiteenlopende onderwerpen te schrijven. Een paar jaar geleden heb ik besloten om een website in het leven te roepen als uitlaatklep voor mijn verhaaltjes. Misschien wil je eens een kijkje nemen, zodat je een beetje een idee kunt krijgen. Er zijn artikelen die wat serieuzer bedoeld zijn, verhalen met een diepere betekenis, soms een korte overdenking, zelfs af en toe een gedicht. Onder columns vindt je een heel ander soort verhalen. Ben benieuwd wat je ervan vindt! Een warme groet vanuit een koud Brazilië (momenteel winter hier...) Ronald

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mary, Mijn naam is Ronald en schrijven is een passie voor mij. Ik hou van een stukje zelfspot, ben soms wat cynisch, maar dat heeft te maken met het feit dat ik jarenlang heb gewerkt als vrijwilliger in het binnenland van Brazilië waar logica ver te zoeken is ;) Ik hou ervan om over de meest uiteenlopende onderwerpen te schrijven. Een paar jaar geleden heb ik besloten om een website in het leven te roepen als uitlaatklep voor mijn verhaaltjes. Misschien wil je eens een kijkje nemen, zodat je een beetje een idee kunt krijgen. Er zijn artikelen die wat serieuzer bedoeld zijn, verhalen met een diepere betekenis, soms een korte overdenking, zelfs af en toe een gedicht. Onder columns vindt je een heel ander soort verhalen. Ben benieuwd wat je ervan vindt! Een warme groet vanuit een koud Brazilië (momenteel winter hier...) Ronald
Hoi Ronald, heb je gezien dat deze draad al meer dan tien jaar oud is?

Lid sinds

4 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé, dat is inderdaad wel even geleden... Nee, had ik niet gezien, bedankt voor de tip! Trouwens ook niet echt handig om deze thread niet even te verwijderen :)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé, dat is inderdaad wel even geleden... Nee, had ik niet gezien, bedankt voor de tip! Trouwens ook niet echt handig om deze thread niet even te verwijderen :)
Start er zelf één op ...