Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tekst selecteren

Hoe selecteer ik grote lappen tekst zonder te scrowlen? Ik bedoel dan veertig of meer pagina's, er moet een manier zijn, dat kan bijna niet anders. Ik word namelijk simpel van het scrowlen elke keer als er weer een stuk naar mijn proeflezer kan.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je gaat aan het begin staan met de cursor. Dan druk je de shofttoets in en dan ga je met je pijltjes of met de 'pagedown' knop naar beneden. Gaat een beetje sneller dan scrollen.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je dit werkt veel beter. Mijn muis is niet de beste kwaliteit vrees ik. Een echte TT ofwel Turkse Troep

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik werk tegenwoordig steeds meer met het toetsenbord. De Duitse muizen zijn prima, maar het is beter voor arm en schouder ;)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je alles wil selecteren is CLTR + A de combinatie, maar voor delen is de suggestie hierboven beter. Succes

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik werk tegenwoordig steeds meer met het toetsenbord. De Duitse muizen zijn prima, maar het is beter voor arm en schouder ;)
Zo zouden meer mensen moeten denken... ;) Ik doe ook keiveel met het toetsenbord. Sinds ik whatpulse heb (die telt hoe vaak je je muis klikt en een toets indrukt), doe ik mijn best om zo veel mogelijk keys te gebruiken en zo min mogelijk te klikken. Werkt best goed! En ik heb ook veel minder last van mijn pols.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[off topic] Ik muis met links en heb geen last van mijn pols. Wel van armen en schouders, maar dat komt juist doordat ik op een achterlijke manier typ... :O [/off topic]

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is er nu echt geen snellere manier om een groot aantal pagina's te selecteren (blauw) zodat je ze kan kopiëren? Van bladzijde zoveel tot en met bladzijde zoveel, zoals je dat kan doen als je afdrukt? Ik heb de shifttoets en page down uitgeprobeerd maar dat gaat bij mij helemaal niet sneller dan het scrollen. Ik heb microsoft 2007. Ik had net 40 pagina's geselecteerd met het scrollen en eventjes een beweging teveel gemaakt, en nu kan ik opnieuw beginnen...

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je gaat aan het begin staan met de cursor. Dan druk je de shofttoets in en dan ga je met je pijltjes of met de 'pagedown' knop naar beneden. Gaat een beetje sneller dan scrollen.
Dat doe ik dan, na die shifttoetst, met die grijze balk rechts. Die schuif ik in één keer door en terwijl zie je de pagina's voorbijrazen. Waar je zit,op welke pagina, dat staat rechtsonderin. Wil je het nóg gemakkelijker?

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan heb ik iets verkeerd gedaan, Janheij. Ik kan daar verschrikkelijk onhandig in zijn. Ik ga het nog eens proberen.