#185 Tanga-tanka

Tanga of G-string; een bandje om haar middel met een lapje stof. Esina die zo poseert, brengt meteen mijn hoofd op hol!

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha die Ton, jij bent snel! Een hele leuke, die tanga (oeps, ik bedoelde tanKa... :lol: ) van jou, en nog perfect qua ritme ook. :thumbsup:
14 maart 2018 - 23:27

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
... en Ton, tikte lustig voort. Een ander keert zich binnenstebuiten, zoekt het achterstevoren met zijn handen in het haar. Ton hoeft er zijn hand niet voor om te draaien, alleen maar tikken. Je hebt daar een pracht Tanka neer gezet. Ik ga er nog een nachtje (of twee) over slapen. :lol: :nod:
14 maart 2018 - 23:45

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Ton, Een grappig gedichtje heb je ervan gemaakt. Leuk. Helaas moet ik bij tanka's streng zijn: hoewel een mens absoluut natuur is, is het bij tanka's niet de bedoeling dat die natuur al in de eerste drie regels voorkomt. Sorry! Het gaat juist om de wereld buiten de mens daar. Maar regels zijn er ook wel misschien om overtreden te worden, dat is aan jou ;-) Schrijf ze, Greetje Kruidhof
15 maart 2018 - 14:26

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Greetje, hartelijk dank voor je feedback! Dat je streng bent, hoort bij je rol, en je hebt daar wel een punt. Daarnaast ben ik blij dat je mij de ruimte laat om 'ongehoorzaam' te zijn; ik zal het onthouden voor als ik wordt aangehouden door de politie... :D Nogmaals dank voor je bijzondere opdracht!
16 maart 2018 - 19:09