Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 141 -- Kwatrijn - Schepping

Meer dan de zon vloeit door mannelijk bloed die drang naar creatie, door een vrouw gevoed. Haar zachtheid van rondingen, wachtend op strelingen, een bloesje dat openvalt, daar waar het moet. Voel je haar lichaam, vol van genoegen, broze naaktheid maakt zich klaar om te zwoegen. Vind haar warme gangen, laat haar hevig verlangen, naar liefde waar jullie beiden om vroegen. (misschien niet echt van toepassing, maar komaan ... https://www.youtube.com/watch?v=UMcDT-SR7L4 )

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Leeghoofd, Ik miest je kwatrijn eerst laten bezinken. Meegaand met de reactie van Marceline heb ik haar link aangeklikt en de lyric van de song opgezocht. De tederheid en het verlangen komt hierin helemaal tot uitdrukking. Groet Connie

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
1e kwatrijn is zwoel vooral het bloesje vind ik subtiel. Het 2e kwatrijn is absolute erotiek. Knap hoor! En dank je wel voor je uitgebreide reactie op mijn inbreng!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Door je titel en tweede zin haal ik er het samen verlangen naar een kind uit. De zon die door mannelijk bloed stroomt kan ik niet zo plaatsen. Bedoel je de hitte? Ian Dury kende ik alleen van Hit me... Jouw link bevat hetzelfde ongeremd verlangen als jouw kwatrijn. :thumbsup:

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Meer dan de zon vloeit door mannelijk bloed die drang naar creatie, door een vrouw gevoed. Haar zachtheid van rondingen, wachtend op strelingen, een bloesje dat openvalt, daar waar het moet. Voel je haar lichaam, vol van genoegen, broze naaktheid maakt zich klaar om te zwoegen. Vind haar warme gangen, laat haar hevig verlangen, naar liefde waar jullie beiden om vroegen. (misschien niet echt van toepassing, maar komaan ... https://www.youtube.com/watch?v=UMcDT-SR7L4 )
Hallo leeghoofd, Erotische kwatrijnen, waarom niet? Ze zitten best goed in elkaar, het eerste wat steviger dan het tweede. Dat 'zwoegen' kan mij niet helemaal bekoren. Maar wat dan? Tja... Groet van Wilma van den Akker / Mevrouw SchrijfTaal