Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

onbezonnen leven

Onbezonnen sta ik de tuin te harken. Met een lichtelijke jaloezie kijk naar het varken , Kijkend naar hoe hij rolt in de modder bedenk ik mij , Het ultieme spa moment licht aan mijn zij. Ik verzamel wat schone modder , maak wat lol met mijn man. Na deze ultieme scrub , voelen wij ons weer rein. We eindigen onder de sterren met een lekker flesje wijn.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
schrijfopdracht zoete koek. de woorden onbezonnen, harken en wijn moesten er in voorkomen. ps. ik klikte bij jou op bericht historie , omdat ik even wou kijken wat je zoal schrijft maar ik zie alleen de reacties... zie ik iets over het hoofd waar ik wel op moet klikken? zou het leuk vinden andermans werk ook is te lezen. ik klikte op : als de wereld even stopte.

Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Elke nieuwe schrijfopdracht gaat in van woensdag tot woensdag. De nieuwste is #135. Lezers kunnen nog ingaan op een fragment, maar als we al 3 fragmenten verder zijn zal de kans kleiner zijn. De coaches reageren op hun zelf opgegeven opdracht. In de rode balk bovenaan, - onder het kopje community - kan je aanklikken of je proefleesfragmenten wil zien, of de forums ingaan. Ook foto-opdracht en nieuwe boeken die uit zijn.