Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

# 131 Truth or dare

# 131 Vanochtend sprong hij weer monter op zijn fiets; onderweg stak hij regelmatig joviaal een hand op, groette, en gaf zijn bril een duwtje. Ik danste vrolijk om hem heen. [center] *****[/center] Hij lijkt altijd geolied als een vogel. Shit glijdt over hem heen als water over een eend. Maar, laat ik mij eerst even fatsoenlijk voorstellen: ik ben Mark Rutte's schaduw, aangenaam. Iedereen kent Mark als de nakomer die opgroeide in een ondernemersgezin en studeerde aan het Maerlant Lyceum. Iets minder bekend is dat hij bij de JOVD Mr. Tefal werd genoemd omdat hij altijd ongeschonden uit de - verbale - strijd kwam. Rechts, vrijzinnig, authentiek, aardig en goed in debatteren wordt er van hem gezegd, en ook dat hij weleens wat driftig is. Het klopt allemaal. Wat echter niemand weet, is dat hij jarenlang verliefd was. Dat begon zo: toen Mark een jaar of dertig was, kwam MSN met chatboxen. Dat was zoiets als een Whatsapp-groep, maar dan met onbekenden en veel uitgebreider. Op een dag chatte hij in zo'n box en viel hem een enthousiaste dame op. Zonder zichzelf bloot te geven raakten ze in gesprek, zij het nooit één op één. Zij wist niet wie hij was, maar hij wist wel wie zij was. Gemakkelijk, want in die tijd vertrouwde iedereen de ander nog en zij was openhartig. Slechts één keer zocht hij haar op, groette haar, grimaste en verdween - haar onwetend achterlatend. De chatboxen verdwenen bij gebrek aan animo, maar hij verloor haar nooit uit het oog. Intussen was hij niet meer verliefd, zei hij laatst. [center]*****[/center] Hij stapte van zijn fiets af en liet zich fotograferen voor het blad Linda, samen met de vrolijke spring-in-het veld, Marieke Elsinga. Gek, maar heel even leek het alsof we teruggingen in de tijd. Toen sprong hij over mij heen.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Willemina, Die Marieke moest ik even opzoeken ... Ja, ze passen bij elkaar. Even afwachten en hopen dat het gezeur over leeftijd achterwege blijft. Het is Marieke gegund. ;)

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Net zoals ik het me voorstel beschrijf je Mark en strakjes echt Marieke en Mark, we weten het nu uit de naaste hand! Vrolijk stukje!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk geschreven en met plezier gelezen. Zou het waar zijn ... dat van ... en van ...

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Willemina, net als janp. moest ik even onderzoek op internet doen. Leuk en vlot geschreven en heel ad rem verwerkt in de opdracht. Graag gelezen, Connie

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
JanP, Leuk dat je Marieke hebt opgezocht. Ik vind ook wel dat ze bij elkaar passen en ze kunnen nog een jaar of dertig leuk met elkaar doorbrengen, mochten ze dat willen. Bij elkaar passen vind ik een beter uitgangspunt voor een relatie dan dezelfde leeftijd hebben, al blijft het verdacht dat een man tot zijn vijftigste rustig een oudere vrouw uitkiest en daarna meestal valt voor een (veel) jongere. :) Maddbrug, Bedankt voor je mooie commentaar. Ik was ook wel benieuwd hoe de opmaak overkwam en ben daarom extra blij met je reactie.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mw. Marie, Jij ziet Mark dus wel achter de computer zitten chatten? ;) Bedankt voor je leuke reactie Marije, Bedankt voor je reactie en wat de ontwikkelingen betreft moeten we maar even afwachten of er een eventueel vervolg komt ... :nod:

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Riny, Mijn lippen zijn verzegeld ... ;) Bedankt voor je mooie reactie. Connie, Ook jij bedankt voor je leuke reactie, ik ben daar blij mee!