Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#131 Schoon schip maken

Ik open de app. Kies je favoriet, staat er. Hmmm, maakt niet uit, allemaal even … en begin bij de bovenste. Met het puntje van mijn tong tussen mijn lippen manoeuvreer ik hem naar het water. Met mijn digitale voet laat ik hem struikelen. Kopvoor kukelt hij er in. Dan ga ik op zijn rug zitten en duw hem onder. Hij spartelt niet eens echt tegen. Wat mijn vermoeden bevestigt; weinig tot geen ballen. Even later trek ik de druipnatte persoon aan de kant en gooi hem in het gras. Net echt. De eeuwige grijns is van zijn smoelwerk verdwenen. Mijn mondhoeken krullen omhoog. Nog drieëntwintig uur en vijfenveertig minuten, vermeldt het scherm. Mooi zo. Vier per uur, keer vierentwintig. Dat ruimt lekker op. Ik kies de volgende … (Mijn persoonlijke app. Gratis te downloaden)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Meta, ik ben niet op de hoogte van de politieke wereld in Nederland. Begrijp wel dat jij/jullie niet zo enthousiast zijn over de verkozenen. Hier in België is het niet veel beter. Hopelijk komt het spel naar hier. Ik heb heerlijk gelachen om je humor/sarcasme. :o

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Meta, volkomen anarchie bij jou in dit criminele verzuipverhaal. Ik heb het puntje van mijn tong tussen mijn lippen gedaan en kreeg er kramp van. Tussen mijn tanden was wat rustiger. :)

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@mw.Marie, ach ja, en ik ben nog wel zo vredelievend ;) @Blavatski, fijn dat ik u kon laten lachen! @Mili, heb jij zo'n korte tong? Bij mij lukt het goed, ik kwijl ervan ;) Dank voor jullie reactie!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Verrukkelijk verhaaltje, Meta. Kort maar krachtig. Je remmen zijn los en je vliegt. :thumbsup: (Ik mis alleen nog de link naar je app ;) .)

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Willemina, dank je wel. Wilde je komen helpen? ;) Connie, bedankt! Annemieke, niet zoveel als ik voor ogen had. Sommige waren behoorlijk hardnekkig :rolleyes: