Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ga een schrijfgroep starten in Amsterdam!

Beste schrijvende Amsterdammers, Ik zou het geweldig vinden om een enthousiaste schrijfgroep in Amsterdam op te zetten van ongeveer 6 leden. Het globale idee is om eens per maand bij elkaar te komen om elkaars stukken van feedback, en natuurlijk positieve aanmoediging te voorzien. Ik ben een freelance tekstschrijver die fictie wil gaan schrijven. Met name korte verhalen spreken mij aan. Daarnaast schrijf ik regelmatig columns. Omdat ik enige ervaring heb met schrijfgroepen, weet ik wat ongeveer werkt. Daarom een aantal aanwijzingen voor degenen die willen reageren: - Je bent op zoek naar een vaste schrijfgroep en wilt één avond in de week vrijmaken voor een bijeenkomst in Amsterdam. -Je bent bereid om andermans stukken te lezen (ik zeg het er maar even bij). - Om een fijne groep samen te kunnen stellen, wordt er gekeken of het schrijfniveau en de interesses van de leden een beetje overeen komen. - Er is een maximum aantal pagina's vastgesteld voor de bijeenkomsten. Dus geen manuscriptdumps. Ben je geïnteresseerd of weet je misschien een bestaande schrijfgroep waar ik bij aan kan sluiten? Stuur mij een pm of reageer hieronder.

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo tekstwonder ik ben nu op zoek naar een schrijfgroep in Amsterdam. Is het wat geworden met jouw oproep? Ik ben ook prof tekstschrijver/journalist die fictie wil gaan proberen. Drie cursussen gedaan, al heel wat op papier. Zoek een klankbord. Misschien kan ik bij jouw groep aansluiten? mvg marco

Lid sinds

5 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beste tekstwonder,

Is deze oproep nog enigszins actief? Ik zoek namelijk een schrijfclub om met wat leuke mensen te meeten in Amsterdam en materiaal te bespreken; op elkaar te feedbacken. 

Mocht je er ruimte voor hebben en naar leden op zoek zijn, dan kun je mijn blog rustig aan doorlezen voor een impressie van wat korte verhalen die ik gemaakt heb: www.andreasdoppelganger.wordpress.com. Hier staat ook het korte verhaal waarmee ik een aantal jaar geleden debuteerde in Tijdschrift Extaze. Je bent er in een kwartiertje doorheen, dan weet je wel genoeg denk ik zo.

Zou het superleuk vinden om wat te horen!

Fijne avond :-)

Andreas