Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Haarlem

Kort en bondig: Ik zou het fijn vinden om met een groep mensen in de buurt van Haarlem-Noord één maal per 4 a 6 weken bij elkaar te komen om elkaars schrijfproducten te bespreken. Met wat langere woorden: Ik wil een schrijfgroep in Haarlem starten, waar gelijkgestemden (mensen die 'iets' met schrijven willen gaan doen) elkaar kunnen ontmoeten, en waar wij elkaar kunnen vinden in het schrijven, opbouwend kritisch kunnen zijn over elkaars werk, en elkaar kunnen stimuleren om zichzelf en anderen hierin te stimuleren en verder te komen. Zelf schrijf ik al wel wat (gedichten, korte verhalen) en ik kan wel wat feedback gebruiken. Dat werkt ook goed hier op het forum; maar een setting waarin je elkaar 'face-to-face' kunt ontmoeten en elkaar op informele wijze kunt spreken en elkaar kunt stimuleren, lijkt mij erg prettig, leerzaam en vooral ook heel erg leuk. Mocht je interesse hebben om hieraan mee te gaan doen, laat mij dit dan weten door een reactie op dit bericht te plaatsen of mij rechtstreeks te mailen. Bij voorbaat dank. Ronald Gebhardt arf.gebhardt@gmail.com