Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Enschede e.o.

Ik ben al een tijdje opzoek naar een schrijversgroep in de omgeving van Enschede. Het lijkt mij leuk om af en toe samen te komen, hoe vaak kan besproken worden als er zich meerdere mensen hebben aangemeld. Zelf schrijf ik fictie en ik heb dan ook het liefste en groep die fictie schrijft maar eventueel kunnen we hier ook over overleggen. Leeftijd of doelgroep van je boeken / verhalen maakt niet uit. Mijn naam is Laura, ik ben 21 en heb al meerdere romans geschreven. (maar niet uitgegeven) Het lijkt mij leuk om met andere schrijvers te sparren en eventueel samen schrijfoefeningen te doen. Als er nog vragen zijn dan beantwoord ik deze gerust! Groetjes, Laura

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Laura, Ik ben Anja, 31 jaar, en ik schrijf al sinds mijn 6e. Ik heb heel veel verhalen in mijn hoofd, maar het is me nog niet gelukt om ze van begin tot eind op papier te zetten. Ik zoek al een tijdje naar een manier om weer een begin te maken en een schrijfgroep lijkt me een hele mooie. Ik schrijf alleen fictie, young-new adult, historisch, fantasy, maar wil ook graag voor "echte" volwassenen schrijven. Vooral het sparren trekt me erg aan en gelijkgestemden ontmoeten lijkt me fijn. Ik zou graag meer horen over de eventuele praktische kanten hiervan. Groetjes, Anja