Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Online schrijfgroep

Sinds een jaar ben ik bezig met het schrijven van een historische roman. Ik woon in het buitenland, maar schrijf in het Nederlands. Dit maakt het lastig om sparringpartners te vinden. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die vanaf november met mij een online schrijfgroepje zouden willen vormen? Ik ben op zoek naar mensen die doelgericht aan een project werken. Hopelijk kunnen we elkaar beter maken! Het genre maakt niets uit, maar het zou natuurlijk wel fijn zijn als je historische fictie een beetje te pruimen vindt. Interesse? Laat even een bericht achter in dit topic of mail exemplaaruitgeleend@gmail.com.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Florine, Je bent niet van Nederland neem ik aan, van België dan? Ik ben pas nieuw op Schrijven Online en ben eigenlijk op zoek naar mensen die met mij willen schrijven. Ik wil ook graag manuscripten proeflezen. Ik ben zelf fantasy schrijver, maar geen high fantasy. Historische fictie vind ik ook tof. Staat je oproep nog open? Groetjes

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook wel geïnteresseerd. Ik wil vooral dan met anderen kunnen overleggen en ervaring opdoen. Ik ben bezig met een fantasy verhaal, dat is mijn project waar ik doelgericht aan werk. Ik weet niet of het aanbod nog open staat? Maar mocht het zo zijn, dan wil ik graag meedoen.