Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Creatief Schrijven in Wageningen

Ik ben een masterstudent in milieusysteemanalyse, maar mijn grote hobby is altijd schrijven geweest. Na jaren van deelname aan cursussen, workshops, en masterclasses, en enkele lokale en nationale publicaties, geef ik sinds een jaar de cursus Creatief Schrijven bij een studentenvereniging in Wageningen. Vanwege mijn stage en allerlei andere activiteiten kan ik niet altijd de cursus verzorgen op de dag zelf (maandagen 20.00-21.00) en ben ik eigenlijk op zoek naar mensen die op andere dagen/tijden, bv. vrijdag t/m zondag, in schrijfclub-verband (bij iemand thuis of in een café) willen schrijven en bovenal ontwikkelen in schrijven. Hiermee wil ik mijn leerlingen tegemoet komen, maar ook in contact komen met andere schrijvers in omgeving Wageningen. Ik zou een schrijfclub kunnen leiden, maar heb nog liever een "roulerend voorzitterschap". Door het geven van mijn cursus besef ik nog meer hoe belangrijk het "samen schrijven" is, en natuurlijk geven én ontvangen van feedback. Voor meer informatie, mail mij, of vind mij via de de Facebookgroep (Engelstalig): https:www.facebook.com/groups/517338775016703/ Hopelijk tot snel!