Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Waargebeurde Verhalen Gezocht

Hoi Allemaal, Nog maar net op het forum en toch al een oproep. Voor een nieuwe site zoek ik schrijvers die hun waargebeurde verhaal willen publiceren. In ruil krijg je een werkende! link naar je website of blog. Anoniem publiceren kan ook. Je hoeft je niet te registreren. Misschien wil je eerst een kijkje nemen op de website? www.online-verhalen.net Wil je eerst meer weten over mij? kijk dan op: www.online-verhalen.net/contact.html Met vriendelijke groet Thea

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
stichting Schrijven (de vorige eigenaar van deze site) heeft ooit samen met Uitgeverij de Geus en de KRO een groot project georganiseerd waarbij honderden waargebeurde verhalen zijn voorgelezen op de radio, gepubliceerd op internet en gebundeld in een boek. Het boek is nog steeds via de site te bestellen: http://www.schrijvenonline.org/boek/ware-verhalen

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Thea zegt: In ruil krijg je een werkende! link naar je website of blog. Niet werkende links weggeven heeft niet zoveel zin. :D Sorry Thea, ik kon het even niet laten. Waar komen die links? En komt er een plaatje bij of iets dergelijks?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi DeEllis Het is niet zo'n vreemde opmerking hoor. Heb je wel eens gehoord van No Link/No Follow? Dit zijn praktijken van webmasters die je beloven je link te plaatsen maar uiteindelijk in de HTML code iets toevoegen waardoor je link nergens naar toe gaat. Of een link wordt geplaatst op een zgn Tier3 pagina waardoor je er ook niets aan hebt. Misschien te technisch maar wel belangrijk om te weten als je je website wil promoten. Ik beloof een werkende link naar jouw werk op je eigen website of weblog zodat mensen verder kunnen surfen, en het werkt als backlink naar je site. De link wordt verwerkt onderaan je eigen verhaal. Een foto plaatsen mag ook. Gr. Thea

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi DeEllis ... Misschien te technisch
Websites maken kan DeEllis prima :D zij is totaal niet a-technisch.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ps. Ik zie dat je in Turkije woont. Ik durf het haast niet te vragen :-) maar dat kan een mooi verhaal opleveren, toch? Wil je er eens over nadenken om de uitdaging aan te gaan ? gr.Thea

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Dagboek verhaal Eindelijk verleden tijd (online) ***
Het is niet toegestaan om in een topic forummers te leiden naar je site, dus heb ik de link verwijderd.