Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Uitgeverij Réunion zoekt auteurs

Réunion is op zoek naar interessante nieuwe non-fictie-titels voor vrouwen, op het gebied van carrière, balans tussen werk en privé-leven, persoonlijke ontwikkeling, en ambitie. We zijn een nieuwe uitgeverij. De oprichter heeft reeds vele jaren professionele ervaring binnen de uitgeverswereld. Onze kleine omvang biedt je, als auteur, de volgende voordelen: alle auteurs en alle titels zijn voor ons belangrijk we werken keihard voor elke titel we hebben grote persoonlijke aandacht voor elke Réunion-auteur Als je een boek hebt geschreven (of plannen daarvoor hebt) waarvan je denkt dat het aansluit bij onze uitgeverij, nodigen wij je van harte uit vrijblijvend contact op te nemen met de uitgever, Marieke Hoogwout: m.e.hoogwout@uitgeverijreunion.nl 030 601 73 49 Stuur geen manuscripten via email of post, ook niet gedeeltelijk! We spreken je graag eerst persoonlijk.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goede tip, Mara! Heb je ook een link naar hun website, of zullen we ze googlend vinden? Wel grappig dat ze de mensen eerst willen spreken en vervolgens pas hun werk lezen.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het ziet eruit als een startende uitgever. En boeken moeten dus non-fictie zijn! Dus geen verzonnen verhalen over vrouwen die worstelen met kind en carrière enzo. Ik denk niet dta non-fictie iets voor mij is.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb net een mailtje gestuurd met een idee voor een boek. Nu is het wachten op een reactie. Spannend! :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee, mooie tip voor degenen die dat schrijven, Mara! Mamame succes. Zet je in dit topic neer wat ervan komt?

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Prima tip lieve Mara, leuk dat je dit tegenkwam. Ik heb ze maar even gevraagd of mijn oorlogsboek misschien iets voor hun is. Wie niet waagt, die nooit verliest.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, jouw oorlogsboek, daar heb je een goede kans mee, is het niet bij deze uitgever dan wel bij een ander want dit verhaal ligt jou volgens mij wel!

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een hele leuke, persoonlijke reactie teruggehad. Maar helaas valt mijn voorstel niet in hun planning. Ik werd wel doorverwezen naar andere sites waar ik misschien iets mee kan. Ze hebben inderdaad persoonlijke aandacht ipv een standaard afwijzing.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het ziet eruit als een startende uitgever. En boeken moeten dus non-fictie zijn! Dus geen verzonnen verhalen over vrouwen die worstelen met kind en carrière enzo. Ik denk niet dta non-fictie iets voor mij is.
Mag je bij non-fictie helemaal niet fantaseren???

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee helaas Mara, Het oorlogsverhaal paste absoluut niet bij hun genre. Het verhaal schrijft wel als opgevoerd, ik zit al in hoofdstuk zeven. Réunion is op zoek naar interessante nieuwe non-fictie-titels voor vrouwen, op het gebied van carrière, balans tussen werk en privé-leven, persoonlijke ontwikkeling, en ambitie Dat lijkt mij absoluut niet boeiend. Cariëre en persoonlijke ontwikkeling, ambitie. Dan krijg je toch van die verhalen waar een superbitch over alles en iedereen heen stapt op het werk om cariëre te maken en thuis is ze een eenzame drankzuchtige zielepiet. Gaaaap.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ook een mailtje gestuurd en een hele persoonlijke reactie gekregen. Ze hebben echt de moeite genomen om te kijken of ik in hun fonds past en teksten gelezen die ik op mijn website heb staan. Uit hun mail kon ik halen dat ze de teksten echt gelezen hadden. Ik kreeg goede tips, maar of ze iets kunnen met mijn boekidee.....? Nee dus, het past niet binnen hun fondsplanning.