Lid sinds

3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaatje gezocht YA fantasy

Hoi!

Kort geleden heb ik een start gemaakt met het fantasy verhaal dat al een hele poos in mijn hoofd zit. Inmiddels ben ik fanatiek bezig met plotten, world building en het vormgeven van mijn personages. Mijn 'boek' bestaat inmiddels uit zo'n 20.000 woorden, maar ik merk dat ik steeds vaker vast begin te lopen of onzeker word over dat wat ik al geschreven heb.

Daarom ben ik op zoek naar een schrijfmaatje die ook momenteel aan een fantasy verhaal werkt en het leuk zou vinden om elkaar af en toe een hoofdstuk of scene te laten lezen. Dit is mijn eerste poging om een boek te schrijven dus ik ben een beginnend schrijver.

Lijkt jou dit leuk? Laat het mij dan weten!

Lid sinds

10 maanden 3 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

Hey! Ik werk momenteel volgens mij niet aan fantasie. Ik heb wel wat ideeën voor een fantasie verhaal waar ik aan kan beginnen. Ik ben trouwens ook beginnend schrijver.

Lid sinds

1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi! Ik ben zelf ook bezig om eindelijk dat verhaal in mijn hoofd op papier te zetten. Het lijkt me leuk om je verhalen te lezen en je te helpen! Wie weet heb ik ook wat aan jou. Ik merk dat ik gaandeweg het schrijven moeite heb om verder te gaan.

.