Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dichters gezocht voor tweede bundel

ook op zoek naar een uitgever? Ik heb net contact gehad met de gloednieuwe uitgeverij die mijn eerste dichtbundel tegen aantrekkelijke voorwaarden wil uitgeven! Het betreft een uitgeverij uit Gent (België) gerund door een bekend auteur en tekenaar. *link verwijderd* ik zoek ook nog gelijkgestemden om eventueel samen een tweede bundel uit te geven, want ik heb de smaak nu pas goed te pakken...

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
wimpie, om de schijn van spam te voorkomen heb ik het onderwerp aangepast en de naam van de uitgever even verwijderd. Ook lijkt dit me meer een oproep, want je zoekt dichters voor een tweede bundel toch? Heb hem verplaatst naar oproepen.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
bedoel je hier dan mee dat je samen een bundel uit wilt geven of dat andere dichters ook kunnen gaan uitgeven bij die uitgever? Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een uitgever voor mijn gedichtenbundel.

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ik heb alle reden om aan te nemen dat dit spam was mensen. De uitgever in kwestie is volgens mij ook een POD-uitgever waar je waarschijnlijk gewoon moet betalen.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik denk dat je gelijk hebt, Dries. Ik was ook nieuwsgierig naar die uitgeverij van die bekende auteur en tekenaar, maar vrijwel de hele site is nog under construction. Ik denk dat ze klanten zoeken.