Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Oproep deelnemers schrijfclub Korte Verhalen in Groningen Stad

In december 2016 ben ik gestart met de cursus Korte Verhalen schrijven. Ik heb er zoveel plezier in dat ik het plan heb opgevat om een schrijfclub Korte Verhalen te beginnen in Groningen Stad. In eerste instantie zit ik te denken aan een groep van vier, vijf mensen die elkaar eens in de twee maanden treffen om het eigen werk voor te lezen en te bespreken. Deelnemers kunnen zoveel onderwerpen inbrengen als ze maar willen. Ik stel me voor dat we ze ouderwets opschrijven op een papiertje, vouwen, in een pot of doos doen en na afloop van de ontmoeting een briefje trekken met de uitdaging voor de volgende keer. Hiervoor heb je dan twee maanden te tijd. Ontmoetingsplek zou het Leescafé in de bibliotheek aan de Oude Boteringestraat kunnen zijn. Bij mooi weer de Prinsentuin? Deelname is uiteraard gratis. Doel is het krijgen van feedback, het opdoen van inspiratie en het uitwisselen van ideeën en wel zo dat iedereen met respect wordt behandeld en in zijn of haar waarde wordt gelaten. Niets mooier dan de authenticiteit van een schrijver!

Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Yvonne, Mijn naam is Noelle. Ik ben 14 jaar oud en ik heb een grote liefde voor het schrijven van verhalen...nou wil ik mezelf geen ervaren schrijster noemen want dat ben ik overduidelijk niet. Ik zou graag in deze club willen zodat ik mezelf kan verbeteren door middel van het opbouwende kritiek van mede schrijvers te horen. Ik hoop dat de club nog steeds aan de gang is, zo ja dan zou ik het op prijs stellen als u mij kan contacteren.

Lid sinds

4 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Yvonne,

Ik ben op zoek naar een schrijfclub in de regio Groningen en kwam deze advertentie van jou tegen. Is het je gelukt dit op te zetten? En kunnen jullie nog een lid gebruiken?

Ik hoor graag van je.

Groet Marco