Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfster gezocht.

Hallo, Ik heb een best wel verleden, als bijna 34 jarige zijnde. Veel juridische strijd, en levens gevechten met me zelf. Heel veel vallen en opstaan en krachten generen door een doel voor ogen hebben. Ben al bijna 3 jaar bezig om iets van mijn verhaal op papier te schrijven, maar helaas lukt mij dat echt niet door de impact van mijn eigen verhaal. Je krijgt er flashbacks van terug en gevoelens die je niet wilt voelen. Het is echt een boek waardig en zelfs een boek verfilming als waargebeurd verhaal. Ik wil verder niet echt details treden, ik heb zelfs al wel nagedacht over een titel: De toekomst van het verleden. Maar goed even to the point. Ik zoek iemand voor mij/met mij in samenwerking een boek wilt schrijven, ik heb echt geen idee waar ik moet zijn en natuurlijk het liefst dat iemand dit ook voor niets zou willen doen. Dus iemand die tijd over heeft en het interessant om een mooi en waardevol boek wilt schrijven en mensen er mee kunnen steunen in strijd naar je doel die je voor ogen hebt, de gene mag zich melden om nader kennis te maken. Uiteraard kan de winst er van verdeeld worden. (Alleen het samenwerken en het boek schrijven is op vrijwillige basis) Excuus als dit niet in de juiste topic staat* Groetjes, Mario

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi Mario1404, bij oproepen als die van jou verwijzen we altijd even naar dit topic: http://www.schrijvenonline.org/forum/110287 Een boek schrijven is een behoorlijke klus. Dit - al dan niet vrijwillig - doen vergt veel tijd, aandacht en energie. Daarom zullen schrijvers er doorgaans toch iets voor terug willen zien. Even zo goed veel succes gewenst met het op papier zetten / krijgen van je verhaal! Ga ervoor!