Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Recensie-ruil

Hallo sinds het topic link ruil wel aansloeg, slaat het volgende voorstel misschien ook we aan?

We zijn allemaal schrijvers, dus zouden we ook recensies moeten kunnen schrijven. Van elkaars uitgegeven boeken. Recensieruil dus. En dit plaatsen op onze sites.

Wie voelt er wat voor? (ik dus wel. (doe het nu ook met Joep Zander, (zit niet op dit forum (voor zover ik weet))))

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik schrijf al voor iedereen recensies die ik van het forum lees :D

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Goed idee, Roos.
Zodra mijn site in de lucht is komt er ook een recensiepagina!
Hoop dat je ook een recensie voor mijn boeken schrijft :lol:

groetjes,
Anne

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ja daar is het dan om te doen, dat we ruilen. jij die van mij, ik die van jou. Wanneer is jouw kloon af?

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Vandaag ga ik een nieuw boek aanschaffen, dus ben de komende tijd were blut. Maar als ik weer genoeg geld heb, koop ik een boek van één van de forumleden. Kan ik ook recenseren :P Haal ik binnenkort ook ff Zjors boek bij m'n oma weg :P
Ik heb alleen geen site =a

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

@ iedereen:

Ik zou reuze benieuwd zijn naar recensies van mijn boek door iedereen van de leescircel. Niet iedereen heeft natuurlijk een eigen site/weblog waarop dit gezet kan worden.
Ikzelf heb wel een eigen site, alleen weet ik eigenlijk niet (en dat vraag ik mij oprecht af) of jullie wel gelinkt willen staan aan mijn site.

Ik vind jullie allemaal schatten, de sfeer is hier okee etc, maar ik heb het idee dat ik met mijn boek (het onderwerp dan, he?) toch een beetje buiten de boot val.

Dus, ik wil best wel een apart kopje 'links en/of recensies' maken, maar ik zou liever eerst willen weten of dit wel op prijs wordt gesteld. En of ook iemand MIJN boek zou willen recenseren hier.

Ben ik nu brutaal, eigenwijs of wat..?

Groet,

Raven.

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@ Raven, Ik ben nog bezig met de recensie van jou boek. Hij komt er aan, nog even gedult. Ik zou het wel heel veel fijn vinden (ondanks het onderwerp;) ) als je me wilt linken.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Raven, als ik jouw boek via de leencirkel heb gelezen zal ik er een recensie over schrijven (maar dat duurt nog een tijdje helaas, ik ben de laatste die 't leest voordat 't boek weer naar jou gaat).

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ravendice wrote:
@ iedereen:

Ik zou reuze benieuwd zijn naar recensies van mijn boek door iedereen van de leescircel. Niet iedereen heeft natuurlijk een eigen site/weblog waarop dit gezet kan worden.
Ikzelf heb wel een eigen site, alleen weet ik eigenlijk niet (en dat vraag ik mij oprecht af) of jullie wel gelinkt willen staan aan mijn site.

Ik vind jullie allemaal schatten, de sfeer is hier okee etc, maar ik heb het idee dat ik met mijn boek (het onderwerp dan, he?) toch een beetje buiten de boot val.

Dus, ik wil best wel een apart kopje 'links en/of recensies' maken, maar ik zou liever eerst willen weten of dit wel op prijs wordt gesteld. En of ook iemand MIJN boek zou willen recenseren hier.

Ben ik nu brutaal, eigenwijs of wat..?

Groet,

Raven.

Volgens mij ben je gewoon fijngevoelig, omdat je van te voren al begrijpt dat misschien niet iedereen met je wil linkruilen.
Ik wel hoor. :D
Ga het straks in orde maken.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Roos, over de kloon wordt nog flink getwijfeld. Was te heftig. Wordt nu aangepast. :lol:
Maar mijn andere twee boekjes zijn er bijna. Zodra de illustraties klaar zijn (doet iemand anders) stuur ik ze naar de uitgever!!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn twee sites zijn nog in de maak. Een voor mijn kinderboeken onder mijn eigen naam. Daar ga ik jullie allemaal niet linken want die is echt gericht op kids.

Op de andere site (die van Kaat) ga ik jullie straks linken. :lol:

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

- Ik heb mezelf onder curatele gesteld en verblijf hier niet meer zo vaak. -- Heb waarschijnlijk e.e.a. gemist.
- Maar heb wel (voor zover mij bekend) bijna alle boeken van de forumleden gelezen.
- Heb geen eigen website
- Is er toch behoefte aan mijn recensies?

groet Carla

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

@ allemaal.

Dank jullie wel voor de bemoedigende woorden :wink:
En voor diegenen waar het mogelijk is te linken naar mijn site: super!

Ikzelf zal de links dit weekend plaatsen op mijn site. Niet dat ik nu te lui, te moe of wat dan ook ben, maar *fluister*..ik doe dat niet zelluf :lol:
Daarom eventjes wachten dus tot het weekend, maar dan zal ik even zorgvuldig kijken wie er gelinkt kan/wil worden.

Groet,

Raven.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo ravendice,

Je mag mij ook linken hoor.

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wat zien jullie sites er allemaal professioneel uit zeg :shock:
Heb ook een poging gedaan om zoiets te maken, maar durf het nu natuurlijk nooit meer te laten zien :oops:

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Natuurlijk wel! Je wilt niet weten hoe mijn eerste bouwsel eruit zag ;)

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nou, het zal nog wel even duren voor ik jullie de link durf te geven. Ga weer even research plegen :wink:

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kijk uit met wat je zegt hoor... straks ga ik je er nog aan houden :wink:
Zal je het adres voor de gein geven dan kan je zien dat het echt niet om aan te zien is :oops:

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Thanks, maar er moet nog een hoop gebeuren, wil ik hem openbaar maken... Als ik dat al doe :?

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

gewoon doorgaan ;) zoiets duurt meestal eventjes. Is niets mis mee! :D

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Zo, voorlopig zijn er al wat links geplaatst op mijn site.

Een ieder die ik vergeten ben (en mij wil teruglinken) kan mij even via PB laten weten hoe of wat.

Shoot!

Groet,

Raven.

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van mij moeten er nog 2 recensies komen, genot van de prooi en tegenliggers. Woekeren helaas niet, omdat ik hem praktisch ongelezen alweer door moest sturen. Deze week heb ik het erg druk, ik hoop het volgende week door te krijgen. Tegenlinkjes moet ik ook nog maken van iedereen.