Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

een goed idee voor een film

hallo, Ik ben laatst met mijn vrienden een idee gestart van MATRproducties, wij vinden het leuk om verhalen te verfilmen en te publiceren. Alleen hebben wij een probleem met verhalen krijgen die we kunnen verfilmen. Wij hoopten dat jullie ons ermee konden helpen. ALS je ons wilt helpen met een verhaal zouden wij daar erg blij mee zijn. het zou het liefst aan de volgende dingen voldoen, 1. Het verhaal moet wel betaalbaar zijn. Camera's hebben we al. 2. Om het te filmen zouden we niet te ver willen reizen, wij van MATRproducties zijn rond de 15 jaar en we kunnen niet te ver reizen (soms kan het wel omdat we steunende ouders hebben). 3. Het moet ook niet te moeilijk zijn zoals iets als Star Wars, wij kunnen wel iets met aftereffects maar niet zoveel. Wij hopen dat jullie ons kunnen helpen.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Erg leuk! Een paar vraagjes:
1. Het verhaal moet wel betaalbaar zijn.
Wat bedoel je daarmee? Willen jullie verhalen kopen?
2. Om het te filmen zouden we niet te ver willen reizen,
Hoe ver is 'niet te ver'? In welke regio wonen jullie?

Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat je best kortverhalen begint te lezen, er zelf één uitzoekt dat je wil verfilmen en dan de auteur om toestemming vraagt. Als je binnen ons taalgebied zoekt en niet bij topauteurs dan zullen de meesten die toestemming wel geven denk ik.