Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proefkonijnen voor nieuw leesplatform met verdiensten voor auteurs

Hi! We zijn sinds kort gestart met het leesplatform gratis-lezen.nl, bedoelt voor de 'mobiele' lezer. Mobiel lezen zit enorm in de lift en wij willen de lezer de mogelijkheid bieden om onderweg te lezen op smartphone en andere devices. De insteek is dat de lezer eerste selecteert hoe lang hij/ zij wil lezen. Stel je zit in de trein naar Utrecht vanaf Schiphol en wil een volledig verhaal van 20 minuten lezen dan kies je dus 20 minuten en daarna selecteer je een genre en kan je of in de browser lezen of het vehaal downloaden in pdf. Onder ieder verhaal zit een 'vrijwillige donatie' knop waar de lezer de auteur een bedrag kan doneren. Verder zijn de verhalen te delen via alle social media kanalen, te beoordelen en kan je een reactie achterlaten. We zijn op zoek naar auteurs die het leuk vinden om hun mening te geven over het 'publicatie' proces en die mee willen denken over hoe we andere auteurs kunnen vinden die hun oude en nieuwe verhalen willen publiceren op de site. Met grote groet, Hans Breuker

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had een reactie geplaatst, maar heb die intussen gedeleet omdat ik plotseling zag dat dit pas je allereerste bericht op SOL is. Het was misschien beter geweest om jezelf hier eerst eens voor te stellen. Daarnaast twijfel ik of je oproep wel binnen de forumregels past. Ik heb intussen eens op de website gekeken en krijg de indruk dat jullie een commercieel getint proefballonnetje oplaten. Daar is deze site niet voor. Verder vind ik het maar raar dat je nog niet op de eerste reacties gereageerd hebt...