Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver gezocht over mijn leven

Hallo ik zal me even voorstellen ik ben dus Theo. Nu 29 jaar ik kom uit een bekende familie uit rotterdam ( niet bekend vanwege de positieve dingen) nu zou ik graag alles vanaf mijn jonge jeugd tot aan nu op papier willen zetten inc details over bepaalde dingen in mijn leven alswel misdrijven. Helaas ben ik geen schrijver maar kan me alles nog tot in de puntjes herinneren. Graag ontmoet ik dan ook iemand die hier serieus met mij over aan de gang wilt gaan. Niet alleen voor buitenstaanders maar ik denk ook een hoop mensen van zon leven te kunnen behoeden. Bij voorbaat dank voor nu Theo

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi Theo29, bij oproepen voor een ghostwriter verwijzen we altijd even naar deze link: http://www.schrijvenonline.org/forum/110287 Hopelijk vind je iemand voor het schrijven van je levensverhaal. Misschien kun je nog iets meer vertellen over hoe je de samenwerking ziet? Wat verwacht jij precies van de schrijver, en wat mag de schrijver van jou als tegenprestatie verwachten? Zou je willen dat je bij elkaar in de buurt / regio woont? Zou het contact via de digitale weg ook voldoende zijn?