Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Fantasy zoekt proeflezers

Hallo iedereen, al een maand geleden ben ik begonnen aan het raamwerk van een fantasy-verhaal in elkaar te knutselen. Vele elementen, personages, gebeurtenissen, complotten, steden, landschappen ... zijn al uitgestippeld en langzaamaan beginnen we tot een einde te komen. Dat einde zal weliswaar nog altijd even duren. Met 'we' bedoel ik mijn vriendin en ik. Wij voelen ons geroepen een deftige fantasy neer te pennen en zouden daarvoor in de toekomst wel proeflezers voor kunnen gebruiken. Wat verwachten wij? Dat je ons een eerlijke mening geeft over wat je dan zal lezen. Dit is de eerste keer dat we zoiets misschien zouden doen. Wij zouden ook graag hebben dat zoiets heel discreet blijft. Als er mensen zijn die zich daarvoor willen engageren, dan zou dat heel fijn zijn. Zoals ik al zei, kan het wel nog een tijdje duren vooraleer we iets schrijven, want wij willen alle details af hebben, zodat we een sterk verhaal neer kunnen pennen. Over wat het verhaal precies gaat wil ik liever nog niet lossen. Maar het zal een traditioneel held versus kwade - verhaal worden. Op voorhand al heel erg bedankt! Kenneth

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aha, dan heb ik toch nog iets vergeten te melden. We beogen hetzelfde doelpubliek als boeken als 'Rad des Tijds', 'Lied van Ijs en Vuur' en 'Eragon'. Dus een breed leespubliek.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op reis in Frankrijk was er een man met grijzende haren 'Erfenis' aan het lezen. Mensen van leeftijd lezen daarom niet altijd non-fictie of iets anders. Ik onderschat niet graag de lezers in het algemeen. Ik denk dat als je fantasy als genre neemt, je sowieso al een allegaartje van lezers hebt. Verspreid over SES, leeftijd en dergelijke. Maar dat is voor off-topic :) Hier zoek ik geïnteresseerde proeflezers met enthousiasme.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry voor de dubbel post. Justus, zou je geïnteresseerd zijn. Ondertussen wordt gewerkt aan de proloog, maar dat is nog niet af. We nemen er onze tijd voor en herwerken zodat je iets presentabel zal krijgen. Verder, als er nog kandidaten zijn, we horen het graag :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Perfect, de proloog is net geschreven. Wij gan nog wat correcties toevoegen, overlezen en dan contacteer ik jullie :)