Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht: mensen met een bijzonder verhaal

Hoi iedereen, Ik ben op zoek naar mensen met een bijzonder (levens)verhaal, levensstijl of hobby. Dit voornamelijk met als doel mezelf te verrijken; ik vind het mooi om de verhalen van anderen te horen, daarvan te leren en geïnspireerd te raken. Ook wil ik deze verhalen graag gebruiken voor mijn persoonlijke blog. Elke suggestie of vraag is welkom, en schroom niet om me een berichtje te sturen. Vanzelfsprekend zal ik in publicaties persoonlijke details weglaten en namen fingeren wanneer dit gewenst is. Met enthousiasme wacht ik op jullie reacties! Groetjes, Esther.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit voornamelijk met als doel mezelf te verrijken; ik vind het mooi om de verhalen van anderen te horen, daarvan te leren en geïnspireerd te raken.
Mezelf te verrijken?
Vanzelfsprekend zal ik in publicaties persoonlijke details weglaten en namen fingeren wanneer dit gewenst is.
Wat iedereen zo begrijpt, is dat niets vanzelfsprekend is.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ga eens naar buiten. :D Stap in een trein, ga op een bankje op een station zitten, ontmoet nieuwe mensen... Zo kom je genoeg bijzondere verhalen tegen.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De opzet van deze site is niet jezelf te verrijken maar jezelf als schrijver te verbeteren en anderen in dat proces te helpen. De 'wederzijdsheid' van deze hulp is het mooie van SOL. Als ik alleen kom om te halen, zijn mensen snel klaar met me. Heb je jezelf wellicht wat ongelukkig uitgedrukt en heb je ook wat te bieden? Ik sta al op een blog waar ik graag vanaf wil dus ik heb mn lesje wel geleerd.